مستند «ایران مرز پرگهر» در گیلان تولید می‌شود

۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۴ کد : ۲۶۶۴ شُعَب سازمان دانشجویان
طرح ملی «ایران مرز پرگهر» با هدف تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار «ما می‌توانیم» از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گیلان تولید می‌شود.

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گیلان در راستای شناخت توانمندی‌های صنعتی و اقتصادی استان گیلان در قالب طرح ملی «ایران مرز پرگهر» با هدف تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار «ما می توانیم» با همراهی جمعی از دانشجویان عضو این سازمان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان بازدید کرد.
شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پیرو سیاستگذاری های جهاد سازندگی که تامین شیر خام و قطع وابستگی به خارج، جزو اولویت‌های اساسی قرار گرفت؛ در خردادماه ۱۳۶۷ با دریافت ۱۱ تن شیرخام در روز راه اندازی و شروع به تولید محصولات لبنی کرد.
در پیش تولید اولین مستند «ایران مرز پرگهر» در گیلان به سراغ موسی اسماعیل زاده رفتیم که با مدرک دکترای مدیریت عالی کسب و کار و از پس سال ها سابقه اجرایی و مدیریتی، از سال ۱۳۹۷ مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان است.
چرا شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان
مهناز جعفریان، مدیرکل استاندارد گیلان در بازدید میدانی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان اظهار کرد: شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان با تولیدات کمی و کیفی در تامین اساسی‌ترین نیاز غذایی و رونق اقتصاد استان، نقش آفرینی می‌کند.
شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان به عنوان واحد صنعتی نمونه استانی در سال ۱۳۹۹ برگزیده شده و لوح تقدیر و تندیس دریافت کرده است. این شرکت در راستای استقرار مدل تعالی منابع انسانی و برای اولین بار در شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، موفق به دریافت گواهینامه کشوری جایزه تعالی منابع انسانی در دی ۱۳۹۹ شده است.
شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در راستای توسعه و ارتقای پیشرفت های اقتصادی، تلاش های صادقانه و نقش آفرینی ارزشمند در جهت کارآفرینی و توجه به مدیریت منابع انسانی موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر سی ودومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان در اردیبهشت ۱۴۰۰ شده است.
این شرکت همچنین در راستای مشتری مداری و تولید محصولات سلامت محور و با کیفیت و همچنین رعایت الزامات ایمنی مواد غذایی به عنوان واحد غذا نمونه کشوری، در روز جهانی ایمنی غذایی ۱۴۰۰ انتخاب شده است. شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در راستای سیاست‌های صنایع شیر ایران مبنی بر توسعه بازار و حفظ سلامت بیشتر مصرف کنندگان، پنیر تازه یو.اف غنی شده با ویتامین دی۳ را در شهریور ۱۴۰۰ تولید و به بازار عرضه کرده است.


نظر شما :