مناظره، فرصتی برای یادگیری

شروع به کار یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به همت مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان ایران برگزار می‌شود.
شروع به کار یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در تاریخ سه‌شنبه، سوم آبان ماه از ساعت 10 تا 12 در محل سالن امیرکبیر دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.  
میهمانان این نشست آقایان دکتر عماد افروغ عضو شورای فرهنگ عمومی کشور و دکتر علی منتظری رئیس شورای علمی مسابقات مناظره دانشجویی خواهند بود. همچنین، در این نشست دانشجویان نظرات و پیشنهادات خود را درباره کم و کیف مسابقات مناظره دانشجویی بیان خواهند کرد. 
گفتنی است مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که از سال 1391 آغاز شده است، ده سال پیاپی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری با شرکت بیش از 3000 تیم دانشجویی در شعب سازمان دانشجویان در سراسر کشور برگزار می‌شود. دانشجویان در این مسابقات در قالب تیم‌های مناظره‌کننده با محوریت گزاره‌های تعیین‌شده با یکدیگر مناظره می‌کنند.گزاره‌های مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در شورای علمی مسابقات و با نظر استادان و متناظر با اولویت‌ها و مسائل روز کشور انتخاب می‌شود. 


دانشجویان و علاقمندان برای ثبت‌نام در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.isdc.ir مراجعه کرده و یا با شماره09056225244 تماس حاصل نمایند. 
 

کلید واژه ها: مناظره تعاون مناظرات دانشجویی سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :