در راستای معرفی ظرفیت‌های تولیدکنندگان بازی‌های ایرانی به متخصصان جهانی بازی‌‌های رومیزی

ارسال بسته بازی‌های ایرانی از سوی سازمان دانشجویان ایران به برونو فدوتی، طراح معروف بازی‌های رومیزی

۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۸ کد : ۳۰۰۳ اخبار سازمان مدرسه بازی‌پردازی
در راستای معرفی ظرفیت‌های تولیدکنندگان بازی‌های ایرانی به متخصصان جهانی، بسته بازی‌های منتخب ایرانی از سوی سازمان دانشجویان ایران به برونو فدوتی، طراح معروف بازی‌های رومیزی ارسال شد.
ارسال بسته بازی‌های ایرانی از سوی سازمان دانشجویان ایران به برونو فدوتی، طراح معروف بازی‌های رومیزی

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، در راستای معرفی تولیدات دانش‌بنیان فرهنگی، سازمان دانشجویان ایران با کمک تولیدکنندگان بازی‌های رومیزی تماماً ایرانی، دَه بازی با عناوین اسم‌کارتیل، دیوان، ددان، زار، ژاندارمری، واردا شاه دزد وزیر، شاه دزد وزیر دوئل و بلاد را به همراه هدایایی برای برونو فدوتی ارسال کرد. 

برونو فدوتی، طراح معروف بازی‌های رومیزی، مشاور ارشد علمی «رویداد بازی‌دانان» به‌صورت افتخاری بودند و آموزش‌هایی را به‌صورت اختصاصی برای این رویداد ارسال کردند که در صفحه آپارات مدرسه بازی‌پردازی به نشانی www.aparat.com/bazi.pardazi  موجود است. 

برونو فدوتی طراح بازی‌ اهل فرانسه است که بیش از صد عنوان بازی طراحی کرده است. او که طراحی بازی را در دهه هشتاد میلادی با بازی Baston  همکاری با پیر کلکین آغاز کرد، در ایران بیشتر با بازی دژ (که Citadels  نسخه فارسی پرفروش‌ترین بازی او است) شناخته شده است. راهنمایی‌های او برای طراحان تازه‌کار و فعالیت پیگیرانه‌اش در فضای مجازی، نقش زیادی در تغییر چهره این صنعت داشته است.

گفتنی است  اولین دوره از «رویداد بازی‌دانان» با حضور بیش از  300نفر از علاقه‌مندان توسط سازمان دانشجویان ایران برگزار شده است.
 

کلید واژه ها: بازی رومیزی


نظر شما :