دومین روز از دوره مقدماتی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد

دومین روز از دوره مقدماتی درون دانشگاهی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با رقابت چهار تیم در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.
دومین روز از دوره مقدماتی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه الزهرا (س)  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، به نقل از باشگاه دانشجویان ایسنا، در این برنامه مرضیه سیفی ـ دبیر اجرایی مسابقه ضمن عرض خوش آمدگویی به دانشجویان و داوران، به تشریح اهمیت برگزاری مناظرات و قوانین و مقرارتی که در حین اجرا باید رعایت شود پرداخت. سپس گروه موافق (فریا) و مخالف (سراج) در جایگاه خود حاضر شدند و با حضور داوران دکتر پروین احمدی، دکتر معصومه نصیری، دکتر سعیده اسماعیلی و دکتر ریحانه شاه‌ولی، گروه فریا و گروه سراج با گزاره «ایجاد جامعه اخلاقی با اعمال قانون امکان پذیر است.» به مناظره پرداختند که از این دو گروه، گروه فریا در قالب گروه موافق با امتیاز ۸۰ برنده این دور از مسابقه شد و به دور بعد مسابقات راه یافت و گروه سراج (گروه مخالف) با امتیاز۷۰ از دور مسابقه حذف شدند.

در ادامه دو گروه میثم تمار (مخالف) و مشکات (موافق) در جایگاه حاضر شدند و به مناظره درباره گزاره «سیاست‌های اقتصادی پس از انقلاب در جهت رفع محرومیت ناکارآمد بوده است.» پرداختند که گروه مشکات با امتیاز ۹۱ به مرحله بعدی مسابقات راه یافت و گروه میثم تمار با امتیاز ۵۹ از این دور مسابقات حذف شد.

گفتنی است یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران همت مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان ایران و همکاری شعب سازمان دانشجویان ایران و معاونت‌های فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

   

   

کلید واژه ها: مناظره دانشجویی مناظره جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران دانشگاه الزهرا(س)


نظر شما :