فراخوان عضویت در باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی

۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۵ کد : ۱۱۸۲ باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست
باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از کلیه تشکل های دانشجویی حامی محیط زیست فعال در سیستم آموزش عالی کشور جهت عضویت و شرکت در نشست‌های منطقه‌ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی دعوت بعمل می آید.
فراخوان عضویت در باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی؛ باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی، مرکزی برای شناسایی، جذب، هدایت و هم‌افزایی دانشجویان علاقه‌مند و فعال در زمینه فعالیت‌های حمایتی و حفاظتی از محیط زیست و منابع طبیعی است.

این باشگاه متشکل از انجمن‌های علمی دانشجویی رشته‌های مختلف دانشگاهی، کانون‌ها و گروه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجوییِ ثبت شده است، که در عرصه محیط زیست، منابع طبیعی و توسعه پایدار فعالیت داشته باشند. دبیرخانه باشگاه از سال ۱۳۹۰ زیر نظز سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی تشکیل شده و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.


کمک به ارتقای فعالیت‌های دانشجویی در حوزه‌های مرتبط با محیط زیست و منابع طبیعی، ایجاد هماهنگی و هم افزایی میان فعالان دانشجویی حوزه محیط زیست، ایجاد، تعریف و اجرای فعالیت‌های مشترک منطقه‌ای، ملی و بین المللی، کمک به اطلاع رسانی فعالیت‌های گروه‌های عضو باشگاه در سطح کشور، هم اندیشی، برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی به منظور ارتقای آگاهی‌های دانشجویان در حوزه محیط زیست، ایجاد ارتباط اعضای باشگاه با فضای کسب و کار و ایجاد زمینه‌های کارآفرینی در حوزه محیط زیست، مستند سازی و تهیه گزارش جامع فعالیت‌های موفق جهت کمک به گسترش و انجام مستمر این گونه فعالیت‌ها و ایجاد و تسهیل ارتباط سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در چهارچوب قوانین و مقررات نهادهای دانشگاهی مرتبط با گروه‌های عضو باشگاه از جمله فعالیت‌های شاخص دبیرخانه باشگاه است.

عضویت در باشگاه برای همه تشکل‌های دانشجویی فعال و یا علاقه مند به فعالیت در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی بلامانع می‌باشد.

علاقه مندان به عضویت در باشگاه، جهت کسب اطاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه مرکزی از طریق راه‌های ارتباطی زیر در تماس باشند.

شماره تماس ۰۲۱۶۶۹۷۸۰۰

تلگرام

اینستاگرام

کلید واژه ها: محیط زیست


نظر شما :