آغاز سومین دوره نشست های منطقه ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست

۰۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۲ کد : ۱۳۷۰ باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست
سومین دوره نشست های منطقه ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی کشور در ۸ منطقه کشوری به همت شعب سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.
آغاز سومین دوره نشست های منطقه ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی نشست‌های منطقه‌ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی مرداد ۱۳۹۹ به صورت استانی و با همکاری واحدها و سازمان‌های جهاد دانشگاهی و به همت شعب سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی به صورت وبینار برگزار خواهد شد.
نشست‌های منطقه‌ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی فرصتی است برای حضور نمایندگان کلیه گروه‌های دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی در دانشگاه‌های سراسر کشور، که بتوانند در فضایی دانشجویی و با حضور مسئولین به بیان مسائل و مشکلات پیش روی منطقه پرداخته و الگوهای فعالیتی منطقه را در یکسال آینده ترسیم نمایند.
در این نشست‌ها اعضای شورای مرکزی هر منطقه که وظیفه راهبری فعالیت گروه‌های عضو در منطقه را بر عهده دارد، انتخاب خواهند شد.
بر اساس اعلام دبیرخانه باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی تاریخ برگزاری نشست‌ها و تقسیم بندی‌های استانی مناطق به صورت ذیل می‌باشد:
منطه ۱ (خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان) - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
منطقه ۲ (تهران، البرز، قم، مرکزی و قزوین) -۱۱ مرداد ۱۳۹۹
منطقه ۳ (گلستان، مازندران و گیلان) - برگزار شده است
منطقه ۴ (آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان) - برگزار شده است
منطقه ۵ (فارس، خوزستان، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد) - ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
منطقه ۶ (کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان) - ۵ مرداد ۱۳۹۹
منطقه ۷ (لرستان، کرمانشاه، همدان، کردستان و ایلام) - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
منطقه ۸ (اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری) - ۷ مرداد ۱۳۹۹
با توجه به برگزاری نشست‌ها به صورت استانی پیش بینی می‌شود در سومین دوره نشست‌های منطقه‌ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی شاهد افزایش حضور گروه‌های دانشجویی فعال در عرصه محیط زیست و منابع طبیعی نسبت به سال گذشته باشیم.
نشست‌های منطقه‌ای شروعی برای ایجاد هسته‌های فکری از تخصص‌های مختلف در حوزه محیط زیست می‌باشد، که در اولویت اول برای بحران‌های محیط زیستی موجود در مناطق خود و سپس برای بحران‌های محیط زیستی موجود در سطح کشور برنامه‌های کاربردی را تعریف و با حمایت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و ارگان‌های همکار اجرایی نمایند.
شایان ذکر است انجمن‌های علمی دانشجویی تمامی رشته‌های دانشگاهی و همچنین کانون‌های فرهنگی و هنری با موضوعات مختلف که علامند به فعالیت در حوزه محیط زیست یا مشارکت در برنامه‌های محیط زیستی هستند، می‌توانند عضو حقوقی باشگاه شده و در انتخابات شورای مرکزی منطقه شرکت نمایند.


نظر شما :