معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره‌ی سراسری طنز دانشجویی «تلخند»

۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۱ کد : ۱۴۸۱ شُعَب سازمان دانشجویان
در چهارمین جشنواره‌ی طنز دانشجویی تلخند که به‌صورت زنده از شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام برگزار شد، در بخش شعر، سه نفر رتبه‌ی دوم و سه نفر در رتبه‌ی سوم و در بخش نثر نیز یک نفر رتبه‌ی اول، دو نفر رتبه‌ی دوم و سه نفر رتبه‌ی سوم را کسب کردند.
معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره‌ی سراسری طنز دانشجویی «تلخند»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی زنجان، چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند که هر ساله با همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی زنجان برگزار می‌شود، امسال در راستای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان این دوره از جشنواره و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، شامگاه پنجشنبه ۱۶ مردادماه ۹۹ به صورت مجازی برگزار و برگزیدگان نیز از همین طریق انتخاب شدند.
در چهارمین دوره این جشنواره و در بخش نثر با موضوع طنز اجتماعی و سیاسی؛ علی بهاری از دانشگاه باقرالعلوم و امیرعلی سلیمانی از دانشگاه پیام‌نور تهران جنوب رتبه دوم مشترک و حسین مقدسی‌نیا از دانشگاه پیام‌نور ملایر رتبه سوم را کسب کردند.
در بخش نثر با موضوع زندگی دانشجویی؛ مهناز حسینی‌نژاد دیزگاه از دانشگاه آزاد رشت رتبه اول و بابک ثبوتی از دانشگاه تربیت مدرس و علیرضا کبیری از دانشگاه حوزه علمیه قم رتبه سوم مشترک را کسب کردند.
در بخش شعر با موضوع سبک زندگی دانشجویی؛ حسن مسیبی از دانشگاه شهید رجایی تهران و محمدجواد میرصفی از دانشگاه علامه طباطبایی رتبه دوم مشترک و رقیه ندیری از دانشگاه الزهرا (س) تهران رتبه سوم را به دست آوردند.
در بخش شعر با موضوع اجتماعی و سیاسی؛ حسن رحمانی‌نکو از دانشگاه شهاب قم رتبه دوم و مجید حقی از دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل و مجتبی خرسندی از دانشگاه قم رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

 


نظر شما :