تأسیس دفتر سازمان دانشجویان استان گلستان

۱۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹ کد : ۱۸۹۸ شُعَب سازمان دانشجویان
همزمان با سالروز تأسیس سازمان دانشجویان، دفتر این سازمان در استان گلستان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای افتتاح شد.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان گلستان در آیین افتتاح این دفتر گفت: دانشجو، محور توسعه در دانشگاه و جامعه است. دانشجو ظرفیتی از لحاظ ایده، خلاقیت، نوآوری، مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اشتغال و کارآفرینی دارد و اگر این‌ها با ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی هم‌افزا شود، بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.
سیدعزیز موسوی ادامه داد: جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک بازوی علمی در دولت‌های جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود و در زمینه‌های بسیاری، اثرات فعالیت‌های جهاد دانشگاهی وجود دارد.
همچنین علیرضا سعیدی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان واحد گلستان، هدف از راه‌اندازی این دفتر را ارتباط بیشتر و مؤثرتر دانشجویان و پیگیری برنامه‌های این سازمان اعلام کرد و گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ظرفیت مناسبی در رشته‌های هنری دارد و بی‌تردید با تکیه‌بر این پتانسیل، می‌توان اقدامات مؤثر و تأثیرگذاری را انجام داد.
سعیدی افزود: با توجه اینکه رسالت و هدف اصلی سازمان دانشجویان توسعه و ارتقاء استعدادهای دانشجویان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و … است، به‌کارگیری دانشجویان در حوزه‌های مختلف و ساماندهی آن‌ها در تیم‌های مربوطه، رشد و ارتقاء آنان را به دنبال خواهد داشت.
وی بابیان اینکه سازمان دانشجویان بستر بسیار مطلوبی برای فعالیت دانشجویان پویا در زمینه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری است، گفت: اجرای برنامه‌های متعدد در قالب‌های جشنواره، نشست‌های تخصصی، کارگاه و سمینار در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف در سطح استانی و کشوری، از جمله فعالیت‌های این سازمان است.


لینک خبر در ایسنا


نظر شما :