برگزاری آیین اختتامیه مسابقات تخصصی مناظره تعاون

۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۴ کد : ۲۰۱۱ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
آیین اختتامیه مسابقات تخصصی مناظره تعاون صبح یکشنبه ۲۵ آبان ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
برگزاری آیین اختتامیه مسابقات تخصصی مناظره تعاون

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مسابقات تخصصی مناظره با موضوع «تعاون؛ فرصت ها و چالش ها» از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت مجازی در دهه آخر شهریورماه با حضور ۱۶ تیم آغاز و پس از ۱۰ روز رقابت با مشخص شدن ۸ تیم منتخب مرحله یک چهارم این مسابقات از چهارشنبه دوم مهرماه تا هفتم مهر برگزار شد.
مسابقات رده بندی نیز به ترتیب بین تیم های «سردار جنگل» و «فراز» و «فکرت» و «در سنگر آزادی» همزمان با هفته پایانی برگزار و در نهایت دو تیم «سردار جنگل» و «فراز» به مرحله نهایی رقابت ها راه یافتند.
با توجه به محدودیت‌های کرونایی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مرحله نهایی مسابقات تخصصی مناظره روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی با گزاره «تعاونی‌ها باید از طریق اصلاح قوانین و تسهیل حضور در بازار سرمایه و نه وام‌های بلاعوض از طرف دولت‌ها حمایت شوند» برگزار خواهد شد.
مسابقه نهایی و آئین اختتامیه مسابقات به صورت زنده از صفحه اینستاگرام سازمان دانشجویان به آدرس @ isojd و از صفحه آپارات به آدرس sazman.daneshjooyan پخش خواهد شد.
علاقمندان جهت دریافت متن مناظرات می‌توانند به سایت سازمان دانشجویان به نشانی isojd.ac.ir و جهت دیدن فیلم کامل مناظرات به صفحه اینستاگرام مرکز گفت وگو، مناظره و آزاداندیشی به نشانی irandebate مراجعه کنند.

 

‌‌‌‌‌


نظر شما :