نتایج اولین روز مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران

۰۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۲ کد : ۲۲۷۰ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی از امروز شنبه ۹ اسفندماه، با حضور تیم‌های موافق و مخالف آغاز شد.
نتایج اولین روز مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، در پایان روز اول برگزاری مسابقات تیم «حقوقی» به عنوان مخالف گزاره «برگزاری مناظره‌های تلویزیونی میان نامزدهای انتخابات، انتخاب آگاهانۀ مردم را تسهیل می‎کند.» با کسب ۹۳ امتیاز بر تیم موافق؛ «مدافعان فرهنگ» با ۷۴ امتیاز پیروز شد.
همچنین در گزاره «گره خوردن حجاب با مد (حجاب استایل) با فلسفه حجاب در اسلام در تعارض است.» تیم «کوثر» به عنوان موافق و تیم «رمز و راز» به عنوان مخالف به ترتیب ۷۵ و ۹۳ امتیاز کسب کردند.
در گزاره «در بیماری‌های لاعلاج، بیمار باید از حق انتخاب خاتمۀ حیات خود برخوردار باشد.» نیز تیم «حاج قاسم» در جایگاه مخالف با کسب امتیاز ۹۲ گوی سبقت را از تیم «مدافعان حق» ۷۶ امتیازی ربود.
تیم «فکرت» به عنوان مخالف با کسب امتیاز ۸۹ و با ۱۰ امتیاز بیشتر از تیم «حقیقت» توانست پیروزی گزاره «آزادی بیان و عقیده موجب تقویت اخلاق اجتماعی می شود.» را به نام خود ثبت کند.
در مناظره پایانی روز اول با عنوان «علوم انسانی در ایران باید اسلامی شود.» تیم «پیشتازان اندیشه نو» و «تیم آرمان البرز» به ترتیب در جایگاه موافق و مخالف توانستند امتیاز ۷۲ و ۹۶ را کسب کنند.
 

کلید واژه ها: نهمین دوره مناظره


نظر شما :