معرفی بازی «سرنخ»

۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۳ کد : ۲۳۶۱ مدرسه بازی‌پردازی معرفی بازی
بازی نشاط‌آور و جذاب «سرنخ» که یک بازی کلمه‌ای مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه می‌باشد، عیدانه بعدی ماست. برای آشنایی بیشتر با این بازی، همراه ما باشید.
معرفی بازی «سرنخ»

نویسنده: علی علیزاده

 

مطالب مرتبط

معرفی بازی «منچ»

معرفی «نقطه‌بازی»

معرفی بازی «اسم پیشولی»

معرفی بازی «لِی‌لِی»

معرفی بازی «جنگ کشتی‌ها (BattleShip)»

 

معرفی بازی «سرنخ»
بازی نشاط‌آور و جذاب «سرنخ» که یک بازی کلمه‌ای مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه می‌باشد، عیدانه بعدی ماست. برای آشنایی بیشتر با این بازی، همراه ما باشید.

 


بازی «سرنخ» یک بازی کلمه‌ای است که به صورت گروهی بازی می‌شود. در این بازی، بازیکنان گروه‌های ۲ نفره تشکیل می‌دهند و بازیکنان هر تیم، روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند. سپس بازیکنان بقیه تیم‌ها نیز کنار هم قرار می‌گیرند. یعنی بازیکنان باید دو صف تشکیل داده که در آن بازیکنان هرگروهی رو‌به‌روی هم قرار گرفته و در کنار بقیه گروه‌ها بایستند. در ادامه، افرادی که در یک صف قرار دارند (بازیکنان تیم‌های مختلف)، باهم مشورت کرده و یک کلمه را انتخاب می‌کنند. بعد از این کار، بازیکنان به همان حالت قبلی برگشته و بازیکن هر گروهی از یارش، در رابطه با آن کلمه در زمان مشخصی سوال می‌کند و هم‌تیمی‌اش باید او را راهنمایی کند. اگر این بازیکن بتواند در زمان تعیین شده کلمه درست را حدس بزند، امتیاز آن را دریافت می‌کند و اگر نتواند، نوبت به گروه بعدی می‌رسد. در واقع اگر یک گروه نتواند کلمه موردنظر را پیدا کند، درکنار از دست دادن احتمالی امتیاز آن دست، به بقیه گروه‌ها سرنخ می‌دهد و آن‌ها را راهنمایی می‌کند. بازی به همین منوال ادامه می‌یابد تا زمانی که همه گروه‌ها در موقعیت تیم شروع‌کننده بازی قرار بگیرند و در پایان، امتیازات همه گروه‌ها محاسبه شده و گروهی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد، برنده بازی خواهد بود.

 

‌‌‌‌


بازی «سرنخ»، یک بازی ساده و در عین حال آموزنده بوده که در کنار بعد سرگرمی‌ای که دارد، قدرت استدلال شما را به چالش کشیده و باعث افزایش آن می‌شود. اگر به دنبال یک بازی دورهمی ساده و مهیج برای تعطیلات نوروزی هستید، ما این بازی را حتماً به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

برای اطلاع از اخبار مربوط به بازی‌ها و مطلع شدن از مقالات تازه می‌توانید به اینستاگرام ما به آیدی bazikhallagh مراجعه کنید.

 

کلید واژه ها: ببروبازیکن بردگیم بازی‌ رومیزی بازی‌ فکری بازی‌ دورهمی بازی‌ خانوادگی بازی‌‎های نوروزی بازی‌های نوروزی


نظر شما :