حضور مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران در اولین نشست مسئولان و صاحبنظران صنعت گردشگری جهت هم اندیشی ایجاد فدراسیون گردشگری

۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵ کد : ۲۵۷۰ مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان
اولین نشست مسئولان و صاحبنظران صنعت گردشگری جهت هم اندیشی ایجاد فدراسیون گردشگری با حضور مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران تشکیل شد.
حضور مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران در اولین نشست مسئولان و صاحبنظران صنعت گردشگری جهت هم اندیشی ایجاد فدراسیون گردشگری

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)،در نشست روز دوشنبه کمیسیون گردشگری اتاق ایران که به ریاست "علی اکبر عبدالملکی"، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران و حضور روسای کمیسیون‌های توسعه صادرات غیرنفتی، کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران، چندتن از اعضای کمیسیون گردشگری و روسا و نمایندگان بسیاری از تشکل‌های گردشگری و برخی فعالان بخش خصوصی برگزار شد، حاضران به هم اندیشی و بیان نقطه نظرات خود در خصوص تشکیل فدراسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته و ۶۰ هدف عنوان شده برای این فراکسیون پرداختند.
در این نشست رحیم یعقوب زاده رییس مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران نسبت به ساختار و کلیات ایجاد فدراسیون از نگاه گردشگری علمی و فرهنگی جامعه دانشگاهی پرداخته و نیز حمایت خود را در جهت ایجاد هرچه بهتر این فدراسیون اعلام داشتند.
همچنین وی تاکید کرد برای موفقیت کمیسیون گردشگری علاوه بر داشتن ساختار مناسب باید قبل و در حین تشکیل فدراسیون گردشگری رضایت و همکاری نهادها و دستگاه های متولی گردشگری را جلب نمود.
در ادامه سعید بابایی مشاور عالی ریاست مرکز فرهنگی امام، انقلاب و ولایت فقیه اعلام داشتند، حساسیت تشکیل فدراسیون گردشگری می‌تواند آنقدر اهمیت استراتژیک در منطقه داشته باشد که می‌توان اهمیت آن را صد چندان افزایش داد و پیشنهاد فدراسیون گردشگری کشورهای اسلامی را در این ساختار اعلام نمود.
همچنین وی اعلام داشت با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از مبحث گردشگری، تشکیل این فدراسیون در عرصه ملی و بین المللی که با عنوان فدراسیون گردشگری کشور های اسلامی نیز می‌توان قلمداد نمود بایستی رهنمودات آیات محترم عظام و علمای دینی را حتماً در این مقوله مورد نگاه و اجرا قرار داد.


نظر شما :