به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان؛

راه‌اندازی پویش دانشجویی و مردمی «هم‌بازی سلام» در لرستان

۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۴ کد : ۲۶۱۴ شُعَب سازمان دانشجویان
مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان از راه‌اندازی پویش دانشجویی و مردمی «هم‌بازی سلام» به همت سازمان دانشجویان، انجمن‌های مردم نهاد و کانون‌های خیریه دانشگاه‌های استان لرستان این واحد خبر داد.
راه‌اندازی پویش دانشجویی و مردمی «هم‌بازی سلام» در لرستان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان احمد حاتمی گفت: «هم‌بازی سلام» با هدف جمع‌آوری اسباب بازی‌های نو، کارکرده سالم و لوازم‌التحریر از سوی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد لرستان، کانون‌های به همت کانون‌های دانشجویی ویرمان و مهرباران با هدف کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت، این پویش به نفع کودکان کم‌بضاعت و کودکان کار راه‌اندازی شده است.
وی زمان اجرای این طرح را ۱۵ تا ۳۰ شهریورماه اعلام کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند هدایای خود را به آدرس خرم‌آباد، ابتدای کوی جهادگران، نبش خیابان صدرا، ساختمان جهاددانشگاهی لرستان سازمان دانشجویان تحویل داده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۶۶۳۳۲۱۴۷۳۳ تماس حاصل نمایند.
حاتمی با اشاره به اینکه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، فضایی برای هم‌افزایی مشارکت و شناسایی استعدادهای دانشجویی است، اظهار کرد: این سازمان در طول ۲۳ سال فعالیت توانسته است خدمات و فعالیت‌های موثری انجام دهد و برنامه‌های متنوع و مختلفی در حوزه‌های مختلف و در طول سال ویژه دانشجویان برنامه‌ریزی کرده است.


نظر شما :