برگزاری کارگاه‌های «تفکر واگرا» و «تفکر طراحی» در رویداد بازی و اسباب‌بازی جهاددانشگاهی بجنورد

۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰ کد : ۲۶۲۰ مدرسه بازی‌پردازی اخبار بازی
دو کارگاه تخصصی با عناوین «تفکر واگرا» و «تفکر طراحی» در رویداد بازی و اسباب بازی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی خراسان شمالی برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه‌های «تفکر واگرا» و «تفکر طراحی» در رویداد بازی و اسباب‌بازی جهاددانشگاهی بجنورد

کارگاه آموزشی «تفکر واگرا» با تدریس محمد نوری‌زاده، مدرس رسمی کارآفرینی و خلاقیت از سازمان کار و امور اجتماعی وزارت کار، ساعت ۱۷ لغایت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «تفکر طراحی» نیز روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه از ساعت ۱۸:۴۵ لغایت ۲۰ با تدریس سرکار خانم مهربرزین شجاعی، طراح محصولات خلاق شرکت بازی‌سازی طراحان سفید برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این کارگاه می توانند با ورود به سامانه http://amjad.jde.ir/khs و انتخاب عنوان کارگاه مورد نظر و وارد کردن نام و نام خانوادگی و رمز عبور ۱۲۳۴۵۶ در این کارگاه شرکت نمایند.

نخستین رویداد ایده‌پردازی بازی و اسباب‌بازی توسط مرکز نوآوری جهاددانشگاهی بجنورد از ۲۴ لغایت ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۰ با محورهای بازی و اسباب‌بازی‌های تیمی، بازی و اسباب‌بازی‌های فکری، آموزشی و مهارتی، بازی و اسباب‌بازی با رویکرد آموزش مفاهیم شهروندی و بازی و اسباب‌بازی‌های سنتی، بومی و محلی برگزار می‌شود.

بازی و اسباب‌بازی با مفاهیم دینی و زیارتی، بازی و اسباب‌بازی‌های الکترونیکی، بازی و اسباب‌بازی‌های محیطی- اجتماعی و بازی و اسباب‌بازی با مفاهیم دفاع مقدس از دیگر محورهای این رویداد است.

جوایز این مسابقات شامل نفر اول ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم ۳۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال خواهد بود و همچنین ایده های برتر در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی بجنورد پذیرش و از حمایت‌های مالی و غیرمالی مرکز و پارک علم و فناوری استان نیز برخوردار خواهند شد.

پارک علم و فناوری خراسان شمالی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد، بنیاد نخبگان، بانک تجارت، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش خراسان شمالی، شهرداری بجنورد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و دفتر تسهیگری و توسعه محلی از مشارکت کنندگان برگزاری این رویداد هستند.

مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی بجنورد با رویکرد صنایع خلاق فرهنگی فعالیت می‌کند.


نظر شما :