با برگزاری کلاس‌های کمک‌درسی برای دانش‌آموزان

«مهرباران» به مناطق حاشیه‌ای شهر ایلام می‌رود

۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۸ کد : ۲۶۸۶ مهرباران
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ایلام از برگزاری کلاس‌های کمک آموزشی برای مناطق حاشیه‌ای با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

«محسن ملکی» با اعلام این خبر اظهار کرد: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اردوی جهادی- آموزشی را در مناطق حاشیه‌ای شهر ایلام در قالب طرح «مهرباران»، برگزار خواهد کرد.
وی گفت: در قالب این طرح و در این مرحله کلاس‌های کمک درسی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و تدریس درس ریاضی در مقطع متوسطه‌ی اول با همکاری جمعی از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در مناطق حاشیه‌ای شهر ایلام برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام تاکید کرد: این طرح در پنج‌شنبه‌های هر هفته و در مساجد مناطق حاشیه‌ای شهر ایلام و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
ملکی با بیان اینکه برای انجام طرح هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش انجام شده است، گفت: با توجه به جمعیت دانش آموزان ابتدایی در مناطق حاشیه‌ای و عدم امکان برگزاری کلاس‌های حضوری ضرورت برگزاری اردوهای جهادی آموزشی در این مناطق کاملاً احساس می‌شد.
ملکی ضمن قدردانی از مشارکت و هم‌افزایی صورت گرفته توسط دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی این دانشگاه ایراز امیدواری کرد با نیازسنجی لازم در مناطق حاشیه‌ای این کلاس‌ها برای دانش‌آموزان دیگر مقاطع نیز برگزار شود.
 


نظر شما :