رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد برگزار می‌شود

۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۲ کد : ۲۷۱۰ شُعَب سازمان دانشجویان اسلایدر
سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، از برگزاری رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان البرز و با هدف معرفی ظرفیت‌های دانشگاهی به بخش صنعتی و ایجاد ارتباط موثر دانشجویان با صنعت که یکی از رسالت‌های مهم دانشگاه است، خبر داد.
رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و به نقل از ایسنا، سید مرتضی سادات حسینی گفت: با توجه به اینکه فرهنگ‌سازی برای ایجاد و تسهیل زمینه حضور مؤثر دانشجویان خلاق در بخش‌های تولیدی و صنعتی می‌تواند از ایجاد شبکه‌های زیرزمینی مد جلوگیری کند، این رویداد را به عنوان گام نخست در برنامه‌های بلند مدت این مرکز عنوان کرد.
وی افزود: با توجه به تعداد قابل ملاحظه دانشجویان و متقاضیان در رشته طراحی لباس و تکنولوژی دوخت، بر آن شدیم تا با برگزاری این رویداد، بستری برای تولید طرح‌های دانشجویان فراهم آوریم. وی از تمامی دانشجویان، اساتید و طراحان لباس (آکادمیک و تجربی) در سراسر کشور جهت شرکت و حضور در این رویداد دعوت کرد.
این رویداد به صورت رقابتی و به دو صورت انفرادی و گروهی (۴-۳ نفره) در تاریخ ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. به برگزیده اول گواهی‌نامه به همراه ۵ میلیون تومان، برگزیده دوم گواهی‌نامه به همراه ۳ میلیون تومان و برگزیده سوم گواهی‌نامه به همراه ۲ میلیون تومان اهدا خواهد شد. همچنین طرح‌های برگزیده برای تولید در مقیاس انبوه مورد حمایت صنایع نساجی استان البرز قرار خواهند گرفت. علاق‌مندان به شرکت در این رویداد تا جمعه ۱۲ آذرماه می‌توانند اطلاعات و آثار خود را به آدرس https://karaj.iastjd.ac.ir/?p=۳۷۴۶ ارسال نمایند.
 


نظر شما :