تأثیرگذاری اجتماعی شهید ایروانی فراموش‌نشدنی است / مرحوم ایروانی طول زندگی کوتاه اما عرض زندگی بلندی داشتند

۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۱ کد : ۲۷۷۱ اخبار سازمان اسلایدر
رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با اشاره به برگزاری رویداد ملی تندیس فداکاری دانشجویان ایران گفت: در طی دو سال شیوع ویروس کرونا در کشور، رویداد ملی تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران که به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و با همکاری واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور برگزار می‌شود، تقدیر از مدافعان سلامت را در دستور کار خود قرار داده است تا بتواند از خودگذشتگی این عزیزان را به عنوان الگویی برای دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت در حوزه‌های اجتماعی معرفی کند.
تأثیرگذاری اجتماعی شهید ایروانی فراموش‌نشدنی است / مرحوم ایروانی طول زندگی کوتاه اما عرض زندگی بلندی داشتند

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی مهدی عباسی در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت دکتر وحید ایروانی تصریح کرد: تأثیرگذاری اجتماعی و کاری که مرحوم ایروانی و امثال ایشان انجام داده و اثری که در جامعه از خود برجای گذاشته‌اند، فراموش‌نشدنی است.
وی با اشاره به اینکه در تمامی گزارش‌های موجود از بیماران دکتر، بر روحیه بالا و طبابت ممتاز ایشان تاکید شده است، اذعان داشت: پزشکانی که ارتباط خوبی با مردم دارند در درمان نیز موفق‌تر هستند و طبیعتاً بخشی از درمان قوی ایشان به مردم داری و ارتباط خوب ایشان با بیمار برمی‌گردد.


سیده منیره کاظمی دولابی همسر دکتر ایروانی با بیان اینکه آقای دکتر، همیشه بهترین رابطه را با بیماران‌شان داشتند، گفت: بیماران و کادر درمانی که با آقای دکتر کار می‌کردند، همیشه از اخلاق، انسانیت، طبابت و دلسوزی‌شان تعریف می‌کردند و با اینکه طول زندگی کوتاهی داشتند اما عرض زندگی ایشان بلند بود.
وی ادامه داد: ایشان همیشه دغدغه مردم را داشتند حتی بارها برای خانواده ما موقعیت مهاجرت پیش آمد اما عشق به وطن اجازه مهاجرت به دکتر را نداد و نهایتاً در راه این مردم و نجات انسان‌ها جان خود را از دست دادند.
وی با بیان اینکه وقتی از شهید مدافع سلامت نام برده می‌شود صرفاً یک عنوان نیست گفت: شهدای مدافع سلامت افرادی بودند که یک عمر در راه خدا قدم برداشته و در قبال کار نیکشان فوتشان با شهادت بوده است اگرچه جایگزین شدن چنین انسان‌های بزرگ و فداکاری بسیار سخت است.


دکتر وحید ایروانی- متخصص اعصاب و روان، متولد سوم فروردین ۱۳۴۳ فارغ‌التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه جندی‌شاپور اهواز که پنج سال از عمرش را در روستای ده‌اعلای سمنان برای خدمت به مردم گذراند و سپس به تحصیل در رشته تخصصی اعصاب و روان پرداخت.
دکتر وحید ایروانی تخصص اعصاب و روان خود را از دانشگاه شهید بهشتی گرفته بود جز در مطب خود در درمانگاه خیریه جوادالائمه و بیمارستان نیکان و بیمارستان آزادی هم خدمت رسانی می‌کرد.
دکتر ایروانی بعد از ابتلاء به کرونا، چندروزی در بیمارستان بستری بود و غروب ۲۴ اسفند ماه دار فانی را وداع گفت.


نظر شما :