نماینده مردم تهران:

حامی سازمان دانشجویان هستیم

۱۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۹ کد : ۲۷۸۶ اخبار سازمان اسلایدر
الهیان نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری برای ادامه و گسترش روند کنونی فعالیت‌های سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، گفت: از این فعالیت‌ها حمایت می‌کنیم.
حامی سازمان دانشجویان هستیم

زهره الهیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ افزود: آن کاری که از دست ما بر بیاید در تعامل با جهاد دانشگاهی و به ویژه سازمان دانشجویان، انجام خواهیم داد.

وی گفت: مشاهده غرفه فعالیت‌های سازمان دانشجویان، از این جهت که هم توانمندسازی دانشجو برای حل معضلات کشور در قالب مهارت‌آموزی در آن موضوعیت داشت، هم به نوعی به دانشجو یک هویت ملی و یک اعتماد ملی می‌بخشد، بسیار جالب بود.

وی با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره اردوهای "ایران مرز پرگوهر" مرکز گردشگری این سازمان، تصریح کرد: اینکه در قالب این تورها، دانشجویان از دستاوردهای علمی، مطالعاتی، تحقیقاتی و نوآوری که در کل کشور موضوعیت دارد، مطلع می‌شوند و از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی داخلی شناخت پیدا می‌کنند، بسیار ارزشمند است.
الهیان تاکید کرد: این شناخت منجر به آن می‌شود که دانشجویان به ایرانی بودن خود افتخار کنند.
وی در خصوص فعالیت‌های حوزه محرومیت زدایی و برگزاری پویش‌های مختلف توسط دانشجویان اذعان داشت: اردوهای جهادی که برای رسیدگی و حل معضلات روستاها و مناطق محروم گذاشته می‌شود، به نوعی هم باعث خدمت‌رسانی به مردم مستضعف می‌شود و هم باعث می‌شود دانشجویان در قالب ارتباط با مردم و تعامل با جامعه و شناخت معضلات جامعه ایرانی، مسیر خود در راه خدمت‌رسانی به ملت عزیز ایران را پیدا کنند.
 


نظر شما :