معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی:

آماده همکاری با کانون گردشگری سازمان دانشجویان هستیم/انعقاد تفاهم نامه همکاری با جهاددانشگاهی

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۴ کد : ۲۸۰۵ شُعَب سازمان دانشجویان
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی اظهار کرد: این اداره کل آمادگی همکاری با کانون گردشگری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان را دارد.
آماده همکاری با کانون گردشگری سازمان دانشجویان هستیم/انعقاد تفاهم نامه همکاری با جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، سید حسن حسینی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در نشست با مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان، گفت: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان آماده همکاری با کانون گردشگری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان است.
وی افزود: برگ برنده اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، جذب توریست و گردشگر به استان مرکزی می باشد که با توجه به شرایط کرونایی کشور می‌توان با ساخت اپلیکیشن‌های گردشگری هم باعث شناساندن جاذبه‌های گردشگری استان مرکزی شد و هم می‌توان منبع درآمدی برای دانشجویان عزیز ارائه کرد.
علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در ادامه با معرفی برنامه‌ها و طرح‌های کانون گردشگری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان، آمادگی این سازمان را برای همکاری با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در زمینه‌های مختلف گردشگری اعلام کرد.
گفتنی است، در پایان مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی در راستای همکاری دو جانبه و تخفیفات ویژه دانشجویی منعقد شود.
 


نظر شما :