«یک و بیست» در تبریز اجرا می‌شود

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۷ کد : ۲۸۰۷ شُعَب سازمان دانشجویان
پویش «یک و بیست» به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در سینمای جهاددانشگاهی در تبریز اجرا می‌شود.
«یک و بیست» در تبریز اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نمایش «یک و بیست» توسط گروه فرهنگی_هنری و رسانه‌ای «یاراد» و با همکاری معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و ناحیه‌ی بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در سینمای جهاددانشگاهی در دانشگاه تبریز اجرا خواهد شد.
هدف از برگزاری این نمایش که نخستین نمایش با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان محسوب می‌شود، شناساندن و معرفی مکتب سلیمانی و همچنین ترغیب دانشجویان و تمامی اقشار مختلف مردم برای تداوم راه شهید سلیمانی است.
در نمایش «یک و بیست» که به‌صورت پرفورمنس، روایت‌گونه، موزیکال و همراه با نورپردازی اجرا خواهد شد، به موضوعاتی، چون زندگی‌نامه شهید سلیمانی، نحوه و پیام شهادت این سردار دلاور سپاه اسلام، نقش فرمانده سایه (حاج قاسم) در تغییر سرنوشت جنگ در سوریه و عراق، پیدایش داعش و بیان فلسفه‌ی فکری این گروه تروریستی پرداخته شده است.
علیرضا محمدیان (کارگردان)، آراز دانایی مهر (نویسنده)، امیرحسین علیاری (دستیار کارگران)، پریسا میرزازاده (موسیقی)، سپیده آقابالازاده (منشی صحنه) و سمیه اکبری (مجری) عوامل و آیسان محمد پور، مهدیه ساریخانی، زهرا زنجانی، لیلا عبدالهی، فاطمه محمودزاده، سارا مبشّر اقدم و محمدرضا جهانگیر نیز بازیگران این نمایش هستند.
گفتنی است نمایش «یک و بیست» در یک سیانس و از ساعت ۱۲:۳۰ روز چهارشنبه (۱۵ دی‌ماه) در سینمای جهاد دانشگاهی بر روی صحنه خواهد رفت.
 


نظر شما :