همکاری سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در اطلاع رسانی شانزدهمین اختتامیه طرح ملی ایران مرز پرگهر

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۰:۲۱ کد : ۲۸۶۰ مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان
همکاری سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در اطلاع رسانی شانزدهمین اختتامیه طرح ملی ایران مرز پرگهر

‌‌‌‌‌‌طرح ملی ایران مرز پرگهر که به همت جهاددانشگاهی و و مرکز گردشگری علمی – فرهنگی از سال ۱۳۸۴ آغاز بکار کرده است، شامل بازدیدهای هدفمندی، ویژه دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از طرح‌های کلان صنعتی، پروژه‌های ملی و مواریث تاریخی و طبیعی کشور می باشد.
این طرح از جمله طرح‌های فرهنگی برجسته‌ای می باشد که ضمن آشنایی دانشجویان با هویت‌های اصیل در برابر هویت‌های کاذب و گاه مخرب، اعتماد به نفس آنها را برای ساختن ایران امروز بر پایۀ دستاوردهای ایران دیروز ایجاد نماید.
طرح ملی ایران مرز پرگهر به مدت ۱۶ سال به صورت پیوسته در سراسر کشور انجام شده است و اختتامیه آن با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری و علمی و نیز تقدیر از مدیران اجرایی و مراکز صنعتی برگزیده طرح برگزار خواهد شد.
سازمان زیبا سازی شهرداری تهران نیز با توجه به اهمیت این طرح و همچنین ضرورت پرداختن به چنین طرح‌هایی که منجر به تقویت هویت دانشجویان ایرانی و آشنایی آنها نسبت به مواریث تاریخی، فرهنگی، ویژگی‌های اقلیمی و مفاخر کشور عزیرمان میگردد، اقدام به نصب بنرهایی در سطح شهر تهران کرده است.
مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر روز یکشنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن شهید دهشور دانشکده علوم دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.


نظر شما :