تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی دهمین دوره مسابقات مناظره مشخص شدند

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۲ کد : ۲۸۸۰ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی اسلایدر
تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی دهمین دوره مسابقات مناظره مشخص شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، مرحله یک چهارم نهایی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران پس از دو سال، به صورت حضوری در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.


این مسابقات که هر ساله در سه مرحله استانی، منطقه‌ای وکشوری برگزار می‌شود، با مشارکت بیش از ۴۰۰ گروه دانشجویی از پاییز ۱۴۰۰ ماه به صورت برخط آغاز گردید و مرحله کشوری آن هم اکنون در حال برگزاری است. شایان ذکر است مرحله مقدماتی این مسابقات در روزهای یکم و دوم خرداد ماه سال جاری با حضور ۱۶ تیم به صورت برخط برگزار گردید و در نهایت ۸ تیم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات راه یافتند.
تیم‌های زبان سرخ از استان سمنان، نیک آئین و جهاد علمی از استان اصفهان، شهدای گمنام از استان همدان، مدافعان فرهنگ از استان قزوین، نبض از دانشکده صدا و سیما، ایمان از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و شباویز به نمایندگی از جهاددانشگاهی واحد علم و صنعت در این مرحله به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
گفتنی است؛ این مسابقات در روزهای هشتم و نهم خرداد در دانشگاه تهران برگزار می¬گردد، مناظره نهایی و مراسم اختتامیه نیز عصر روز نهم خرداد ساعت ۱۴:۳۰ با حضور قهرمانان ادوار گذشته و مسئولین فرهنگی دانشگاه‌ها وکشور برگزار خواهد شد و همچنین باشگاه دانشجویان و مناظره‌کنندگان جوان با حضور قهرمانان ادوار مسابقات ملی مناظره تشکیل خواهد شد.


مرحله یک‌چهارم نهایی: روز یکشنبه، ۸ خردادماه- از ساعت ۹ تا ۱۳
مرحله نیمه‌نهایی: روز یکشنبه ۸ خردادماه- از ساعت ۱۶ تا ۱۸
مرحله نهایی: روز دوشنبه ۹ خردادماه- از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰
مراسم اختتامیه: روز دوشنبه ۹ خردادماه- از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷
 


نظر شما :