دیدار سرپرست سازمان دانشجویان ایران با معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)

دکتر رضا فریدزاده، سرپرست سازمان دانشجویان ایران با محمدامیر عادلانی، معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) روز دوشنبه، ششم تیرماه سال جاری، دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار سرپرست سازمان دانشجویان ایران با معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)

به گزارش  روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، در این جلسه که با محوریت تعریف همکاری‌های مشترک در راستای بیانیه گام دوم انقلاب بین سازمان دانشجویان ایران و مؤسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار شد، دکتر فریدزاده گزارشی از سازمان دانشجویان ایران در حوزه‌های مرتبط با امام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ارائه کرد و ظرفیت‌های همکاری و توان فرهنگی برای همکاری فی مابین را تشریح کرد.
فریدزاده با اشاره به تأسیس و راه‌اندازی کانون‌های دانشجویی با تمرکز بر ساختار استانی و استفاده از ظرفیت و توان تشکیلات سازمان دانشجویان ایران گفت: این سازمان از ظرفیت‌های استانی خود برای گسترش مأموریت در حوزۀ ترویج گفتمان امام (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی استفاده خواهد کرد. وی افزود: طرح ملی طریق جاوید که ده سال پیاپی برگزار می‌شود در این دوره قرار است با تحولات و تغییراتی همراه شود و با نوسازی در دورۀ جدید، این طرح با کیفی‌سازی محتوایی و شکلی انجام خواهد شد تا با سلیقه مخاطبان نسل جدید انقلاب، همخوانی و اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
همچنین، دکتر فریدزاده توضیحاتی را دربارۀ راه‌اندازی دبیرخانه‌های مفاخر ایران اسلامی، شهدای دانشجو و تأسیس کانون‌های دانشجویی تبیین اندیشه‌های امام و رهبری ذیل مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ارائه کرد که با استقبال معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) روبه‌رو شد. 
در ادامه جلسه، محمدامیر عادلانی ضمن تأیید پیشنهادها بیان کرد که مؤسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) نه‌تنها در اجرای برنامه‌های پیشنهادی، همکاری لازم را خواهد داشت؛ بلکه از تمامی امکانات و ظرفیت‌های لازم جهت پیشبرد برنامه‌ها استفاده خواهد کرد و با نهادهای دیگر ازجمله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رایزنی‌های لازم را در این خصوص خواهد داشت. 
عادلانی در پایان با اشاره به طرح طریق جاوید افزود: این طرح باید در مسیر جدید خود با رویکرد جهاد تبیین همراه شود تا بتوان شخصیت امام را آن‌گونه که بوده است برای جوانان و مخاطبان نسل جدید انقلاب اسلامی نشان داد.   
 

کلید واژه ها: امام خمینی سازمان دانشجویان ایران سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی جهاد روایت و تبیین


نظر شما :