شروع به کار یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان

یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در دانشگاه‌های استان زنجان برگزار خواهد شد.
شروع به کار یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه‌های استان زنجان برگزار خواهد شد. در این دوره از رقابت‌ها ۲۳ تیم از دانشگاه‌های آزاد واحد خدابنده، زنجان، آزاد اسلامی واحد زنجان، فنی الغدیر، دانشگاه فرهنگیان پردیس الزهرا (س) و شهید بهشتی زنجان، دانشگاه روزبه و دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان ثبت‌نام کرده‌اند. داوری این دوره از مسابقات بر عهده اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های استان خواهد بود.
جوایز مرحله استانی برای تیم اول دو میلیون تومان، برای تیم دوم یک میلیون و شش‌صد هزار تومان و برای تیم سوم یک میلیون و دویست هزار تومان اعلام شده است. برگزیدگان علاوه بر دریافت لوح سپاس و جوایز نقدی به مرحله منطقه‌ای اعزام خواهند شد.

یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف ایجاد انگیزه پژوهش و پرسش‌گری، توسعه فرهنگ نقد و گفت‌وگو و تقویت مهارت فن بیان و قدرت سخنوری دانشجویان آغاز به کار کرده است و از اهداف دیگر برگزاری این مسابقات، نقد خلّاق، عالمانه و مستدل است که منجر به گسترش فرهنگ گفت‌وگو و تبادل نظر سازنده و اثربخش در جامعه به ویژه در میان دانشجویان می‌شود؛ درحقیقت، نهاد دانشگاه با ایجاد فرصت‌های این‌چنینی، آمادگی پذیرش مسئولیت‌های بزرگ جامعه را در دانشجویان ایجاد کرده و در مقابل، جامعه نیز انتظار قبول این نقش خطیر و حیاتی را از سرمایه‌های انسانی برآمده از دانشگاه دارد.

گفتنی است یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران همت مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان ایران و همکاری شعب سازمان دانشجویان ایران و معاونت‌های فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور در حال برگزاری است.


 

 

کلید واژه ها: مناظره مناظره دانشجویی سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی شعبه استان زنجان


نظر شما :