نشست "ارائه نظرات و برنامه‌های معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی جهت شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای مرکزی سازمان دانشجویان ایران" برگزار شد

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۳ کد : ۳۰۶۳ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان اسلایدر
نشست "ارائه نظرات و برنامه‌های معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی جهت شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای مرکزی سازمان دانشجویان ایران" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، روز یکشنبه 9 بهمن‌ماه نشست " ارائه نظرات و برنامه‌های معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی جهت شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای مرکزی سازمان دانشجویان ایران " با حضور دکتر رضا فریدزاده؛ سرپرست سازمان دانشجویان ایران و  تعدادی از معاونان فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی سراسر کشور  برگزار شد. 
در این نشست که با هدف آشنایی بیشتر با نامزدهای شورای مرکزی سازمان دانشجویان برگزارشد؛ هریک از کاندیداها به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون برنامه‌های سازمان، سابقه عملکرد خود و همچنین انگیزه‌های حضور در این انتخابات پرداختند.
پیش از این، شش نفر از معاونان فرهنگی از واحدهای سراسر کشور (آقایان امین آزادبخت از واحد لرستان، حسین یاری از واحد علوم پزشکی تهران، سعید خدیوی از واحد خراسان رضوی، محمدرضا رهبری از واحد اصفهان و علی شاهمیری از واحد سمنان و سرکار خانم نازنین بیات از واحد علوم پزشکی شهیدبهشتی) کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات اعلام کرده بودند که در این نشست دیدگاه‌های خود را  به اطلاع معاونان محترم فرهنگی رساندند. 
سرپرست سازمان دانشجویان ایران در این نشست ضمن تشکر از استقبال معاونان جهت کاندیداتوری در انتخابات شورای مرکزی سازمان دانشجویان بیان کرد: همانطور که مستحضر هستید سه نفر از اعضای شورا به انتخاب خود معاونان به شورای مرکزی سازمان دانشجویان راه پیدا خواهندکرد. 
وی افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر شورای مرکزی سازمان دانشجویان که بالاترین رکن سازمان دانشجویان بوده است تعطیل بوده و جلسه ای برگزار نشده و تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان سال با تکمیل اعضای شورای مرکزی مطابق با اساسنامه، بعد از چند سال تعطیلی، جلسه شورای مرکزی سازمان دانشجویان ایران را با حضور رئیس محترم جهاددانشگاهی به عنوان رئیس شورا برگزار کنیم. 

در ادامه جلسه هریک از 6 کاندیدا به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند که اهم صحبت‌های آنان حول فعالیت‌های پیشنهادی، بازسازی هویت مجموعه سازمان دانشجویان و تقویت تعامل و ارتباط با جامعه دانشجویی بود.
لازم به ذکر است انتخابات شورای مرکزی سازمان دانشجویان روز بعد از نشست آغاز شده و تا 19 بهمن ادامه خواهدداشت. همه معاونان فرهنگی میتوانند آرای خود را به صورت مکتوب تا تاریخ مقرر ارسال نمایند.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی


نظر شما :