برگزاری سومین نشست مدیران اجرایی شعب سازمان دانشجویان ایران

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۶ کد : ۳۰۶۴ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان اسلایدر
سومین نشست مدیران اجرایی شعب سازمان دانشجویان ایران با هدف هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های گذشته و پیش‌روی این سازمان برگزار شد.
برگزاری سومین نشست مدیران اجرایی شعب سازمان دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، سومین نشست مدیران اجرایی شعب سازمان دانشجویان ایران در سراسر کشور با حضور دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی؛ سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی؛ دکتر رضا فریدزاده، سرپرست سازمان دانشجویان ، مدیران مراکز و مسئولان دبیرخانه‌های این سازمان برگزار شد. 

در ابتدای این نشست، دکتر فریدزاده ضمن تبریک اعیاد و گرامی‌داشت چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سپاسگزاری از تلاش مدیران اجرایی شعب، گفت: اگرچه نیم‌سال سختی را گذراندیم و نتوانستیم مطابق زمان‌بندی‌ها برنامه‌ها را پیش ببریم، اما امیدواریم در نیم‌سال جدید طبق زمانبندی، برنامه‌های جدید و هدفمندی را پیش ببریم. هدف از برگزاری این نشست دریافت پیشنهادات و انتقادات مدیران محترم اجرایی جهت بهبود عملکرد سازمان است و امیدواریم با تشکیل شورای مرکزی سازمان دانشجویان برنامه‌ریزی‌های جدیدی با رویکرد تحول در سازمان دانشجویان را شروع نماییم.
سرپرست سازمان دانشجویان ایران ضمن ارائه گزارشی از روند انتخابات شورای مرکزی، بیان کرد: طرح تحول سازمان تهیه شده است که به‌زودی با تشکیل شورای مرکزی جهت تصویب و اجرا به این شورا به عنوان بالاترین رکن سازمان دانشجویان پیشنهاد خواهد شد. سازمان نیازمند تحولاتی است که باید برخی از مراکز و مأموریت‌های سازمان متناسب با نیازهای فرهنگی روز تغییر کند. 

در ادامه، آقایان مجتبی آهنگر؛ مسئول دبیرخانه طرح نغمه جاوید، بابک ارسیا؛ مسئول دبیرخانه طرح یاد یار و خانم زینب یوسفی؛ مسئول دبیرخانه طرح ایران، مرز پرگهر توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای طرح‌ها توسط شعب ارائه کردند و مدیران اجرایی واحدهای فارس، زنجان، اصفهان، علوم پزشکی تهران، سازمان تهران و گیلان نظرات و پیشنهادهایی در خصوص موانع و مشکلات پیش روی شعب، تعامل شعب با دانشجویان و مسائل مربوط به ساختار سازمان و طرح‌های موجود را بیان کردند.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی ایران مرز پرگهر نغمه جاوید یاد یار


نظر شما :