دیدار رئیس سازمان دانشجویان ایران با معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۳ کد : ۳۰۹۷ اخبار سازمان اسلایدر
دیدار رئیس سازمان دانشجویان ایران با معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، چهارشنبه 3 اسفندماه، دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان با حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر مبشری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان دیدار کرد. این نشست با هدف هم‌افزایی و مشارکت این دو  نهاد دانشگاهی جهت طراحی و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی اثرگذار و متناسب با نیاز دانشجویان انجام گرفت. 
در این دیدار که با حضور معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران برگزار شد، فریدزاده ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های سازمان دانشجویان و برنامه‌های شاخص این سازمان بیان کرد: سازمان دانشجویان از دیر باز محل مشارکت دانشجویان برای برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌هایی بوده است که از دل نظرات و پیشنهادات خودشان بیرون آمده است. طرح‌هایی همچون «مناظره دانشجویی» و  «ایران، مرز پرگهر» ، از برنامه‌های پرتکرار سازمان هستند که در سال جدید تلاش کردیم با ایجاد نوآوری‌هایی در کم وکیف برگزاری، آن‌ها را با سلیقه دانشجویان امروز، بیش از پیش تناسب دهیم، همچنین برنامه‌هایی همچون، «نغمه جاوید»، «مناظره اساتید»، «طرح یادیار» و دیگر طرح‌ها نیز از برنامه های جدید هستند. 
معاون فرهنگی‌واجتماعی دانشگاه فرهنگیان نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی اثرگذار بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان محل تربیت نیروهایی است که شکل‌دهنده فرهنگ اصیل و غنی انقلاب اسلامی است. اکنون شاهد یک گسست نسلی هستیم که اتفاقی بسیار خطرناک است و ادراک بین نسلی کم شده است و افراد همدیگر را درک نمی‌کنند.آن کسی که می تواند نسل‌ها را به هم وصل کند، معلمان و دانشجویان هستند. لذا فعالیت‌هایی در سازمان دانشجویان برگزار شده است که دانشگاه فرهنگیان جهت همکاری و مشارکت با این سازمان جهت ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در کشور توان خود را به کار می‌بندد. 
در نهایت هر دو نهاد با بیان ظرفیت‌ها و امکانات خود، فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترکی تعریف کردند که قرار شد در قالب انعقاد تفاهم‌نامه‌ مابین رؤسای جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان  این برنامه‌ها را به اجرا برسانند.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی دانشگاه فرهنگیان


نظر شما :