بازدید دانشجویان تهرانی از کارخانه نوآوری «های‌وی» در قالب طرح ملی نوآفرین

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۱ کد : ۳۱۱۳ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
بازدید دانشجویان تهرانی از کارخانه نوآوری  «های‌وی» در قالب طرح ملی نوآفرین

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، گروهی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در قالب طرح ملی " نوآفرین " از کارخانه نوآوری «های‌‌وی» (از شعب پارک فناوری پردیس) بازدید کردند. 
در این بازدید آقای کوثری، مدیر داخلی این مجموعه و از خبرگان حوزه کسب و کار، اکوسیستم نوآوری و استارتاپی ایران و اجزایی که در این اکوسیستم ایفای نقش می‌کنند را برای دانشجویان شرح داد. در این نشست مسائل مهمی از ابعاد مختلف راه‌اندازی کسب و کار شرح و تفسیر شد و مباحثی چون اهمیت توسعه فردی، تیم‌سازی، پیداکردن فرصت‌های مناسب، شبکه‌سازی، مدیریت تعارضات و رهبری در یک استارتاپ از سرفصل‌های مهم این نشست بود. دانشجویان نیز فرصت را غنیمت شمردند و با طرح پرسش‌های خوب و مشارکت در بحث، باعث شدند تا این نشست بیش‌از هر صحبت و نصیحت و انتقال تجربه دیگری، شیرین و ارزشمند شود.
در ادامه، دانشجویان به اتفاق مدیریت این مجموعه از اماکن این مرکز بازدید کردند و طی این بازدید گپ و گفت‌های کوتاهی با بنیان‌گذاران برخی استارتاپ‌ها داشتند. آقایان سلیمانیان (بنیان‌گذار تاراز)، رضا بدیعی (بنیان‌گذار مانیار) و سجاد غرضی (بنیان‌گذار زی‌رو) بسیار دوستانه و صمیمانه به انتقال تجربیات خود و شرح آنچه در این مسیر با آن مواجه شده‌‌بودند پرداختند و همین گپ‌و‌گفت‌های کوتاه فرصت‌ مناسبی را جهت شبکه‌سازی و ارتباط‌گیری دانشجویان با این افراد فراهم کرد. 


گفتنی است، طرح هماهنگ «نوآفرین» در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و گفتمان‌‌سازی آن و حمایت از ایده‌های دانشجویان برای اولین بار در 10 شعبه سازمان دانشجویان ایران در سراسر کشور در حال اجرا است. 

کلید واژه ها: نوآفرین شعبه علم و صنعت زیست بوم نوآوری استارتاپ توسعه کسب و کار


نظر شما :