بازدید از پل تاریخی میربهاالدین و مرکز رشد واحدهای فناور صنایع فرهنگی-خلاق در قالب هجدهمین دوره طرح ملی ایران، مرزپرگهر

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۱ کد : ۳۱۵۰ اخبار سازمان مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان
دانشجویان دانشگاه زنجان در قالب طرح ملی ایران مرز پرگهر، اردیبهشت ماه سال‌جاری از پل میربها الدین و مرکز رشد واحد‌های فناور صنایع فرهنگی - خلاق جهاد دانشگاهی استان زنجان بازدید کردند.
بازدید از پل تاریخی میربهاالدین و مرکز رشد واحدهای فناور صنایع فرهنگی-خلاق در قالب هجدهمین دوره طرح ملی ایران، مرزپرگهر

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، دانشجویان دانشگاه زنجان در قالب طرح ملی ایران مرز پرگهر، اردیبهشت ماه سال‌جاری از پل میربهاالدین و مرکز رشد واحد‌های فناور صنایع فرهنگی - خلاق جهاد دانشگاهی استان زنجان بازدید کردند. گفتنی است هجدهمین دوره ملی طرح ایران مرز پرگهر به‌منظور آشناسازی دانشجویان و نخبگان با مواریث فرهنگی و تمدنی، پروژه‌های ملی و توانمندی‌های صنعتی، فنّاورانه، علمی-آموزشی و زیربنایی کشور در حال برگزاری است. 
لازم به ذکر است ، هدف دیگر این طرح، تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار «ما میتوانیم » در میان دانشگاهیان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور عنوان شده است. اردوهای هجدهمین دوره طرح با رویکردهای جدید و متفاوت از ادوار گذشته و تنوع‌بخشی در اردوها، همراه است که علاوه بر بازدیدهای مرسوم طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» از اماکن و مجموعه‌های علمی، صنعتی و فناورانه و مواریث فرهنگی، جاذبه‌های گردشگری و طبیعی کشور، بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان شاخص (آچار)، کسب‌وکارهای نوآورانه و دیجیتالی (فوت‌وفن)، کسب‌وکارهای کوچک و مشاغل خانگی موفق و شاخص (نهال)، مراکز کارآفرینی موفق (باکارآفرینان) صورت خواهد گرفت که تا پایان خرداد ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
این اردو با کمک کانون گردشگری هدهد سفر جهاددانشگاهی دانشگاه زنجان که در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی، معرفی صنایع دستی و دیدنی، صنعتی و فناورانه استان زنجان فعالیت دارد، در تاریخ 7 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

کلید واژه ها: ایران مرز پرگهر سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی استان زنجان پل میربهاالدین


نظر شما :