اعضای شورای مرکزی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی انتخاب شدند

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۶ کد : ۶۸۰ باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست
نشست منطقه ۴ کشوری باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی با حضور نمایندگان گروه‌های دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه به صورت وبینار برگزار شد.
اعضای شورای مرکزی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی انتخاب شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان، مهدی کاظمی خالدی رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با تاکید بر اینکه باشگاه توانسته است فضای کار مشترک برای تشکل‌ها را فراهم آورد ابراز امیدواری کرد؛ با هم افزایی و همکاری تشکل‌ها بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت بیشتر باشگاه در استان‌های مختلف باشیم.

صیاد شیخی مسئول دبیرخانه باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی نیز با اشاره به اشتراک تجربه‌های مختلف در فعالیت‌های باشگاه تصریح کرد: فعالیت‌هایی که توسط شبکه باشگاه صورت گیرد می‌تواند تأثیرگذاری فعالیت‌ها را چندین برابر کرده و موجب هم افزایی بین تشکل‌های دانشجویی حامی محیط زیست در استان‌ها و کل کشور شود.

در ادامه دبیران تشکل‌های دانشجویی و نماینده‌های استانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های یکساله، مشکلات پیش روی توسعه فعالیت‌های باشگاه و شرح درخواست‌های خود پرداخته و به اهمیت اطلاع رسانی معضلات زیست محیطی و آگاه سازی عموم مردم به این مهم تاکید کردند.

در انتهای نشست ضمن تشریح فرایند انتخابات و وظایف اعضای شورای مرکزی، کاندیداهای شورای مرکزی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی با معرفی مجدد خود پیشنهادات اجرائیشان در زمینه ادامه فعالیت باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی در منطقه ۴ را بیان نمودند.

انتخابات شورای مرکزی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی با حضور ۱۵ کاندید از تشکل‌های دانشجویی برگزار و نگار خانجانی، یاسمین دباغ کار، امیر محمد زودفکر، سالار سرداری، سمیرا کلشی و محمد کوهانی بعنوان اعضای شورای مرکزی این منطقه انتخاب شدند.

کلید واژه ها: باشگاه محیط زیست نشست منطقه‌ای


نظر شما :