سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در تعطیلات نوروزی تعطیل نیست

در خانه بمانید و به پویش #ببُروبازیکن بپیوندید

۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۶ کد : ۷۳۷ مدرسه بازی‌پردازی اخبار بازی
در راستای فعالیت های حوزه بازی های خلاق سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و تجربیات گذشته در برگزاری بازی های مختلف توسط سازمان، پویش ببر و بازیکن همزمان با آغاز تعطیلات نوروز آغاز به کار کرد.
در خانه بمانید و به پویش #ببُروبازیکن بپیوندید

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، با توجه به شیوع کرونا و لزوم قرنطینه خانگی به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس و همزمانی این موضوع با شروع سال نو، این سازمان در نظر دارد در سایت خود به معرفی و آموزش بازی‌های رومیزی خانوادگی و آموزنده بپردازد.
نحوه بازی، توضیحات و فایل چاپی بازی‌های معرفی شده در صفحه اینستاگرام بازی خلاق سازمان دانشجویان به آدرس http://www.instagram.com/bazikhallagh بارگذاری شده است تا علاقمندان بتوانند با چاپ آنها بازی‌ها را در خانه ساخته و با خانواده بازی کنند.
این بازی‌های نمونه‌های مختلفی از بازی‌های گیم برد و رومیزی موجود در دنیاست که با هدف فراهم آوردن مجموعه‌ای آموزشی_سرگرمی برای خانواده و جوانان ترجمه و آماده سازی شده است.
البته اگر علاقه مندان دستگاه چاپ در خانه ندارند، اصلاً نیاز به خروج از منزل نیست چون می‌توانند با مشاهده فایل بازی‌ها، آن‌ها را با ساده‌ترین وسایل موجود در منزل مانند کاغذ و قلم بسازند.
از دورهمی و بازی خود عکس و فیلم تهیه کرده و با # ببُروبازیکن منتشر کنید تا هم دیگران با این بازی‌ها آشنا شوند و هم ما در بازی و شادی شما سهیم باشیم.

دسترسی مستقیم: بازی‌های خلاق


نظر شما :