اولین برنامه طرح ملی «یاد یار» از شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی هرمزگان آغاز شد

اولین دوره طرح ملی «یاد یار» (شناسایی، معرفی و تجلیل از شهدای دانشجو و شهدای عرصه علم و فناوری) با حضور در منزل خانواده شهید دانشجو "ابراهیم تنیده" برگزار شد.
اولین برنامه طرح ملی «یاد یار» از شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی هرمزگان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، اولین دوره طرح ملی «یاد یار» (شناسایی، معرفی و تجلیل از شهدای دانشجو و شهدای عرصه علم و فناوری) توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی هرمزگان و با همکاری پایگاه بسیج دانشجویی شهید قریب، روز سه شنبه 8 بهمن‎ماه با حضور جمعی از دانشجویان به همراه مدیران فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان در منزل خانواده شهید دانشجو "ابراهیم تنیده" برگزار شد.
در این دیدار صمیمانه بخش‌هایی از کتاب زندگینامه شهید ابراهیم تنیده بازخوانی شد. همچنین برادر بزرگ این شهید والامقام به بیان خاطراتی از زندگی شخصی، اخلاق و منش شهید ابراهیم تنیده پرداخت. در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده آن شهید گرانقدر تجلیل گردید. شهید ابراهیم تنیده در سال 1346 در بندرعباس متولد شد و از دانشجویان مرکز تربیت معلم شهید باهنر بندرعباس بود که در سال 1365در عملیات کربلای 4 به فیض شهادت نائل آمد. 
گفتنی است طرح هماهنگ "یاد یار" که به تجلیل از شهدای دانشجو و شهدای عرصه علم و فناوری می‌پردازد، توسط سازمان دانشجویان ایران و همکاری 18 واحد استانی در سراسر کشور بر اساس آیین نامه معینی در سال تحصیلی 1401-1402 برگزار می‌گردد. 

 

 


 

کلید واژه ها: مرکز امام و انقلاب جهاددانشگاهی شهید شهید ابراهیم تنیده سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :