آغاز اولین دوره اردوهای طرح ملی "راه بلد" توسط سازمان دانشجویان واحد قم

آغاز اولین دوره اردوهای طرح ملی "راه بلد" توسط سازمان دانشجویان واحد قم

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، 30 نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مدیریت دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در قالب طرح ملی «راه بلد» روز یکشنبه، ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد استان قم و با همکاری گروه صنعتی گلرنگ از شرکت آریان کیمیاتک، تخصصی‌ترین شرکت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی واقع در شهرک صنعتی سلفچگان بازدید کردند.

این بازدید با هدف تقویت روحیه خود باوری در نسل جوان و دانشجو، برقراری ارتباط بین جامعه دانشگاهی و مراکز صنعتی و اقتصادی و آشنایی با دستاوردهای علمی و فنی کشور، با استقبال و راهنمایی مدیر روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ و استقرار دانشجویان در سالن اجتماعات این مجموعه آغاز شد.
در ابتدا، نشست صمیمانه ای با حضور آقای عباس بیگیان مدیر شرکت در سالن جلسات برگزار شد و توضیحاتی پیرامون، بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ و کارآفرین برتر کشور استاد محمد کریم فضلی و شرح آنچه در این مسیر با آن مواجه شده بود که در نهایت به تاسیس و بنیان گذاری شرکت پاکشو و گلرنگ منجر شد، بیان کرد.
بیگیان ضمن تاکید بر اینکه گروه صنعتی گلرنگ ماموریت اصلی خود را ارتقاء سلامت و جلب رضایت تمامی مصرف کنندگان از طریق نوآوری و بهبود مستمر کیفیت محصولات و خدمات خود می داند، افزود: از این رو شرکت آریان کیمیا تک از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ صنعتی گلرنگ در سال 1381 در مساحتی بیش از 60 هزار متر مربع فعالیت خود را با تولید و عرضه برند مای و تولید سایر محصولات دارویی، آرایشی، مراقبتی پوست و عطر و ادکلن آغاز کرد.
وی افزود: تولید محصولات دارویی، آرایشی و مراقبتی پوست و مو در شرکت آریان کیمیا تک بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود و این شرکت نقش مهمی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی کشور عزیزمان ایران و همچنین در خاورمیانه دارد.
مدیر شرکت بیان داشت: شرکت آریان کیمیا تک محصولات بسیار خوشنامی در بازار دارد  و شاید شما برای اولین بار باشد که این موضوع را متوجه می شوید که برندهای بسیار معروف و باکیفیت، مای، شون، کالیستا، الارو، نئودرم و نیوتیس ازجمله محصولات این شرکت هستند.
وی افزود: شرکت آریان کیمیا تک از معدود تولیدکنندگان لوازم آرایشی- بهداشتی محسوب می‌شود که دارای مجوز جهانی تولید دارو و محصولات دارویی است و همچنین یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه محسوب می‌شود که در بازارهای جهانی حضور فعال دارد؛ از این رو علاوه بر ایران، توجه بسیاری از کشورهای دیگر را نیز به محصولات خود جلب نموده است و تاثیرات مثبت بر تولید ملی داشته است.
دانشجویان پس از این نشست صمیمانه که همراه با پرسش و پاسخ بود، به بازدید از خطوط تولید، بخش‌های تحقیق و توسعه، کنترل کیفیت، آزمایشگاه و انبار این مجموعه پرداختند.
همچنین تمامی مراحل بازدید، پروسه‌ تولید محصولات بهداشتی آرایشی و فرایندهای جاری توسط کارشناسان و مسئولان کارخانه برای دانشجویان توضیح داده و به سوالات آنها پاسخ داده‌ شد.
لازم به ذکر است در این بازدید سرکار خانم دکتر پیشوا، استادیار دانشکده مدیریت به عنوان استاد راهبر از دانشکده مدیریت دانشکدگان فارابی و خانم بنایی از طرف سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی حضور داشتند و راهبری برنامه بازدید علمی و مدیریت علمی و پاسخگویی به پرسش‌های دانشجویان را بر عهده داشتند.

 

 

 

کلید واژه ها: راه بلد جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :