مسابقات مناظره در راستای اجرای مطالبات رهبری است که باعث شکل گیری بستری برای گفت وگو خواهد شد

مسابقات مناظره در راستای اجرای مطالبات رهبری است که باعث شکل گیری بستری برای گفت وگو خواهد شد

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور  شهید و همراهان ایشان را اظهار کرد: بعد از این اتفاقی که افتاد، خیلی سخت است از شهید عزیزمان سخن بگوییم،به دلیل آشنایی با ایشان از نزدیک با اخلاق و روحیه ایشان آشنا بودم،امیدوارم خدا توفیق دهد مسیری که ایشان پایه ریزی کرد را ادامه دهیم. 
وی ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی برای برگزاری مناظرات دانشجویی  عنوان کرد: این اقدام در راستای اجرای مطالبات رهبری است که باعث شکل گیری بستری برای گفت وگو خواهد شد، این رویداد  باعث نشاط در دانشگاه خواهد شد و این موضوع همواره مورد تاکید شهید جمهور بود. 
خلجی ادامه داد:میزان حضور اعضای هیئت دولت و مدیران در  سال گذشته رکورد زد و بیش از ۳۰۰ نشست دانشجوی با وزرا و اعضای هیئت دولت برگزار شد و حتی استانداران و فرمانداران نیز در این مراسم حضور یافتند و  ایشان نیز در روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی حضور یافتند. 
رئیس شورای اطلاع رسانی با بیان اینکه تعداد شرکت های دانش بنیان از ۵ هزار به ۱۰ هزار شرکت رسید، عنوان کرد: رشد درآمدهای شرکت‌های دانش بنیان نیز سه برابر شد که نشان از توجه ویژه رئیس جمهور فقید داشت. 
وی با بیان اینکه عمده اعضای کابینه دولت سیزدهم عضو هیئت علمی و دانشگاهی بودند، عنوان کرد:با شیوع بیماری کرونا دانشگاه‌های کشور بیش از دو سال تعطیل بودند، بسیاری نسبت به بازگشایی دانشگاه ابراز ناامیدی کردند اما با تلاش رئیس جمهوری و تزریق روزانه یک میلیون واکسن ضمن مهار بیماری کرونا، دانشگاه‌ها نیز کار خود را به صورت حضوری آغاز کردند. 
وی بیان کرد: همه هجمه‌های رسانه‌های معاند علیه رئیس جمهور ایران در زمان تشیع پیکر ایشان، نقش بر آب شد و علیرغم صحنه سازی کاذب رسانه‌ها، مردم مهر تاییدی بر محبوبیت رئیس جمهور زدند. 
خلجی عنوان گرد: رئیس جمهور فقید طعم شیرین خدمت بدون منت را به مردم چشاند، ایشان ثابت کردند که  کشور می تواند پیشرفت با وجود همه محرودیت‌ها پیشرفت کند، به همین منظور تلاش‌های فراوانی‌ برای حل مشکلات گرفته شد. 
وی ادامه داد:در دولت گذشته عنوان می شد که امکان فروش نفت بیش از ۴۰۰ هزار بشکه در روز وجود ندارد اما دولت سیزدهم با تلاش فراوان این رقم را به ۱.۵ میلیون بشکه در روز رساند 
خلجی عنوان کرد:تجربه دوران کاری آیت‌الله رئیسی ثابت کرد که می‌توان به دور از دو قطبی سازی و با میدان دادن به جوانان می‌توان با سه سال کار کردن عقب‌ماندگی ۱۰ سال را جبران کرد.

کلید واژه ها: دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :