برگزاری نشست صمیمانه با تعدادی از دانشجویان شرکت کننده در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

برگزاری نشست صمیمانه با تعدادی از دانشجویان شرکت کننده در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، نشست صمیمانه دکتر کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و دکتر فریدزاده رئیس سازمان دانشجویان با تعدادی از دانشجویان و گروه‌های شرکت کننده در دوازدهمین دوره مسابقات روز پنجشنبه 10خردادماه بعد از مراسم اختتامیه برگزار شد. 
شرکت کنندگان  در این نشست ضمن تشکر از زحمات انجام شده به منظور برگزاری شایسته این دوره از مسابقات آمادگی خود را به منظور کمک و هم افزایی با دبیرخانه مسابقات جهت رشد کمی و کیفی دوره های آتی مسابقات اعلام کردند و در ادامه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود به منظور ارتقای سطح کیفی مسابقات در دوره های آتی پرداختند. لزوم تقویت گروه‌های داوری مسابقات، انجام تغییرات و ابهام زدایی از برخی گزاره‌ها، پیشنهاد غیرحضوری شدن مسابقات در مرحله مقدماتی، تقدیر از میزبان مسابقات و... نیز از موارد مطروحه توسط دانشجویان در این جلسه بود. 
در ادامه دکتر کلانتر مهرجردی ضمن اشاره به حجم سنگین برنامه و رشد کمی و کیفی اجرای این دوره از مسابقات افزود: ان‌شاءالله این جلسات با حضور دانشجویان در طول سال به صورت حضوری یا مجازی ادامه پیدا کند و سازمان دانشجویان بتواند از این ظرفیت عظیم دانشجویی استفاده بهینه کند. 
همچنین دکتر فریدزاده در این نشست که 3 ساعت به طول انجامید ضمن توضیح درباره برخی موارد مطروحه در خصوص بررسی و پیگیری برخی پیشنهادات و انجام تغییرات منطقی جهت اجرا در دوره آتی مسابقات، قول مساعدت و پیگیری داد. 

 

 

 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :