دیدار رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)

دیدار رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، دکتر رضا فریدزاده، رییس سازمان دانشجویان ایران با دکتر قاسمی، معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه که با محوریت تعریف همکاری‌های مشترک بین سازمان دانشجویان ایران و مؤسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار شد، دکتر فریدزاده گزارشی از فعالیت های مرکز امام (ره)، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه سازمان دانشجویان ایران ارائه کرد و ظرفیت‌های همکاری و توان فرهنگی برای همکاری فی مابین را تشریح کرد.
دکتر فریدزاده عنوان کرد: ده دوره اردوهای «طریق جاوید»، دو دوره «نغمه جاوید»، سه دوره طرح هماهنگ «یاد یار» (شناسایی و معرفی شهدای دانشجو و شهدای عرصه علم و فناوری)، رویداد دانشجویی امتداد راه امام(ره) و برنامه های متنوع دیگر، از جمله برنامه هایی است که در طی این سال‌ها مرکز برگزار شده و بحمدالله دوره های جدید این برنامه ها نیز با آغاز سال تحصیلی جدید شروع خواهد شد.
دکتر قاسمی در ادامه جلسه بیان کرد: با توجه به ظرفیت جهاددانشگاهی در اجرای برنامه های فاخر فرهنگی، می توان برنامه های مشترکی در راستای  ترویج گفتمان امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تعریف و اجرا نمود. 
در این جلسه مقرر شد با ایجاد کارگروهی متشکل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و مؤسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) تفاهم نامه سه جانبه‌ای در راستای اجرای برنامه‌های مشترک تنظیم شود و مرکز امام(ره)، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه سازمان دانشجویان ایران مجری برنامه های مصوب در این کارگروه شود.
همچنین بازطراحی و راه‌اندازی طرح ملی «طریق جاوید» به عنوان یکی از برنامه های شاخص فرهنگی جهاددانشگاهی از دیگر پیشنهادات و تاکیدات این جلسه بود.


 

کلید واژه ها: امام خمینی سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی مؤسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) طریق جاوید


نظر شما :