انتخابات شورای مرکزی باشگاه مناظره کنندگان جوان برگزار می شود

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۱ کد : ۳۵۹۸ اخبار سازمان گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
انتخابات شورای مرکزی باشگاه مناظره کنندگان جوان برگزار می شود

 به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، انتخابات شورای مرکزی باشگاه مناظره کنندگان جوان، روز جمعه 19 مردادماه 1403  از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 شب برگزار خواهد شد. افرادی که در طول دوره های گذشته مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در قالب گروه دانشجویی حضور داشته اند  و موفق شده اند حداقل یکبار به مرحله منطقه ای راه پیدا کنند، می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی543/https://isdc.ir/archives در این انتخابات شرکت کنند. این شورا متشکل از 7 عضو اصلی و 2 عضو علی البدل خواهد بود.

همچنین برای مشاهده لیست کاندیداها می توانید به آدرس تلگرامی گروه مشورتی مسابقات ملی مناظره  (https://t.me/+ieaPMKDHw2gwNjI8) مراجعه نمایید. حضور در مرحله کشوری مسابقات، شرط نامزدی در این انتخابات می باشد.
گفتنی است این باشگاه سال 1401 همزمان با دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران تاسیس شد. باشگاه مناظره، شبکه‌ای دانشجویی، غیر انتفاعی و داوطلبانه است که جهت شناسایی، جذب، هدایت و هم افزایی دانشجویان علاقه مند و فعال در زمینه‌ی ترویج فرهنگ گفتگو، مناظره و آزاداندیشی بخصوص در جامعه دانشگاهی می‌باشد. از دیگر اهداف اصلی این باشگاه، حمایت وتسهیل فعالیت دانشجویان و گروه‌های دانشجویی در حوزه فعالیت تخصصی باشگاه ( اجرای بعضی از رویدادهای گفتگو محور با محوریت باشگاه)، ایجاد بستری جهت هماهنگی وهم افزایی میان فعالان دانشجویی، زمینه و بسترسازی مناسب جهت شبکه‌سازی و انسجام سرمایه اجتماعی فعالان در حوزه گفتگو، مناظره وآزاداندیشی می باشد.

کلید واژه ها: باشگاه مناظره کنندگان سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :