تعیین مسئولان امور اجرایی و جاری دو مرکز «گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی» و « امام(ره)، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی»

۲۷ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۸ کد : ۳۶۰۰ اخبار سازمان اسلایدر
تعیین مسئولان امور اجرایی و جاری دو مرکز «گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی» و « امام(ره)، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی»

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، دکتر فریدزاده طی احکامی جداگانه مسئولیت امور اجرایی و جاری مدیر مرکز ملی «گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی» را به جناب آقای علیرضا میردیده و مسئولیت امور اجرایی و جاری مرکز فرهنگی-دانشجویی امام (ره)، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را به سرکار خانم زهره بزرگخو واگذار کرد. 
در حکم صادر شده برای آقای میردیده آمده است: «با عنایت به تجارب و شایستگی‌های ارزشمند جنابعالی، امور اجرایی و جاری مدیر مرکز ملی «گفتگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی» تا تعیین مدیر مرکز، به جنابعالی محول می شود.
 توسعه کمی و کیفی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه‌های سراسر کشور و اجرای با کیفیت و مطلوب برنامه‌های جدید این مرکز که در دوره اخیر طراحی شده‌اند؛ از جمله مسابقات بین‌المللی مناظره دانشجویان، مسابقات مناظره فردی دانشجویان ایران و... مورد انتظار می‌باشد.»
وی همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات جناب آقای هادی منتظری مقدم در مدت تصدی مدیریت این مرکز، تشکر و قدردانی نمود.

همچنین در بخشی از حکم سرکار خانم بزرگخو آمده است: « نظر به تجارب، شایستگی ها و توانمندی های سرکارعالی، به موجب این حکم، امور اجرایی و جاری مرکز فرهنگی-دانشجویی"امام(ره)، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی" تا تعیین مدیر این مرکز، به سرکارعالی محول می‌شود.
 امیدوارم همچون گذشته با پیگیری و اجرای برنامه‌های مصوب مرکز از جمله طرح ملی "طریق جاوید"، طرح هماهنگ "نغمه جاوید" و...، زمینه ارتقای فعالیت های این مرکز با سابقه و ارزشمند را که مزین به نام بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌باشد، فراهم آورید. »


 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی مرکز ملی مناظره مرکز امام و انقلاب


نظر شما :