همزمان با شروع فرآیند اجرایی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران صورت گرفت؛

انتشار کتاب «استدلال درست»

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۳ کد : ۳۶۰۲ اخبار سازمان گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی اسلایدر
انتشار کتاب «استدلال درست»

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، کتاب «استدلال درست، چطور مناظره به ما کمک می‌کند تا بشنویم و شنیده بشویم» که توسط مرکز ملی «گفتگو، مناظره و آزاداندیشی» سازمان دانشجویان ترجمه و در اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران رونمایی شده بود، منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
کتاب استدلال درست اولین ترجمۀ به زبان فارسی از کتاب "Arguments Good" نوشته «بو سئو» است. «بو سئو» در این کتاب، شرح مبسوطی از اصول مناظره را به دست می‌دهد و از رهگذر این آموزش‌ها، نشان می‌دهد که تا چه میزان فنون مناظره و توانایی در صحیح استدلال کردن، می‌تواند در زندگی فردی،کارآمد واقع شود. وی در این کتاب مباحثی چون«دفاع از خود؛ چگونه یک زورگو را مغلوب کنیم»، «ابطال کردن؛ چطور مخالفت کنیم»، «گزاره؛ چطور محل بحث را پیدا کنیم» و... را مطرح می‌کند. «بو سئو» تاکنون دو مرتبه در مسابقات قهرمانی جهان مناظره‌های دانشجویی و دانش آموزی به مقام قهرمانی دست پیدا کرده است و علاوه بر آن، سابقۀ دو دوره مربیگری تیم مناظرة دانشجویان دانشگاه هاروارد را نیز بر عهده داشته است.
گفتنی است پیش از این کتاب هایی چون « مناظره برنده»، «بررسی و نقد کتاب صراط های مستقیم»، «دموکراسی لیبرال و مردم سالاری دینی»، «مبانی نظری حکومت دینی» و « تسخیر لانه جاسوسی؛ سرانجام دانشجویان پیرو خط امام(ره)» توسط این مرکز منتشر شده است.

علاقمندان برای تهیه کتاب می توانند به فروشگاه کتاب جهاددانشگاهی به نشانی www.16book.ir مراجعه کنند. فایل کتاب هم به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان ادوار مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران قرار خواهد گرفت.

 

کتاب «استدلال درست» را اینجا ورق بزنید
 

کلید واژه ها: استدلال درست سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی مرکز ملی مناظره مناظره دانشجویی


نظر شما :