مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل انتخاب شد

۱۶ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۰ کد : ۳۶۱۸ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران محمدرضا بیداری به عنوان مدیر اجرایی سازمان دانشجویان شعبه استان اردبیل انتخاب شد. در این راستا برای آشنایی با مدیر اجرایی جدید مصاحبه کوتاهی ترتیب داده شده است.

لطفا خودتان را معرفی کنید و نحوه آشنایی خودتان با فعالیت های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی را شرح دهید:
محمدرضا بیداری، دانشجوی رشته علوم تربیتی، گرایش مدیریت آموزشی از دانشگاه محقق اردبیلی هستم. عضو کمیته حمایت و نظارت بر انجمن‌های علمی، نایب دبیر اتحادیه روانشناسی، علوم تربیتی و مشاوره ایران دبیر کل انجمن‌های علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، مسئول رسانه‌ صدای دانشجوی بسیج دانشجویی و فعال فرهنگی-اجتماعی و دارای دو مقام بین المللی در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت.
فعالیت‌هایی که از سال گذشته شکل گرفته بود و حسن همجواری شعبه دانشجویان استان با دانشکده علوم تربیتی، زمینه ساز ورود بنده به برنامه‌های سازمان دانشجویان چه به شکل همکار در راستای تفاهم‌نامه از مجموعه انجمن علمی برای انجام برنامه‌هایی مانند نشست روز دانشجو، کارگاهای آموزشی و چه به عنوان شرکت کننده در برنامه‌های مناظره دانشجویی و تشکیل تیم مناظره و ... بود. همچنین فعالیت رسانه‌ای اینجانب موجب شد تا در تهیه و تنظیم چند پوستر برنامه‌های سازمان دانشجویان مشارکت داشته باشم.
در نهایت در بهمن ماه ۱۴۰۳ در دیدار با خانواده شهید نوجوانان مرحمت بالازاده، در ذیل برنامه «یاد یار»، بنده به همراه تعدادی از دوستان به دیدار خانواده ایشان رسیدیم، سخنرانی بنده در جمع دانشجویی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت، آغاز پیشنهاد و معرفی اینجانب به عنوان مدیر اجرایی در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی شد.
شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در اردبیل چه برنامه‌هایی برای سال تحصیلی جدید در نظر گرفته است:
برنامه‌های آینده شعبه سازمان دانشجویان استان اردبیل را با طلب یاری از خداوند و شهدا و با توجه به اساسنامه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی که تاکید بر تقویت فرهنگ و هویت و همچنین اعتلای ارزش‌های ایرانی - اسلامی و همچنین توجه به حوزه‌های مورد تاکید مانند سلامت، گردشگری، کارآفرینی و رسانه است،
برنامه‌ریزی شده است. کانون‌های فرهنگی با عناوین کانون مسئولیت اجتماعی (ماجد)، گردشگری و صنایع دستی، رسانه (عمار مدیا)، گویندگان آوای مهر و برای اولین بار با توجه به ظرفیت بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی، کانون بین الملل و همچنین کانون نجوم راه اندازی شده است.
لازم به ذکر است ساختمان شعبه فرهنگی توسط اعضای سازمان دانشجویان به صورت خودجوش، با طرح ایرانی و فرهنگی و با المان‌های هویتی رنگ آمیزی و بازسازی شده است.
همچنین در نظر داریم نشریه فرهنگی کانون‌های سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی را به چاپ برسانیم. این کانون‌ها علاوه بر پیگیری برنامه‌های هماهنگ-ملی و ابلاغی، فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه را دنبال خواهد کرد.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی استان اردبیل


نظر شما :