صبح امروز؛

مراسم قرعه‌کشی و اعلام برندگان نهایی مسابقه مکارم‌الاخلاق برگزار شد

۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۵ کد : ۱۱۴۵ حسینیه مجازی دانشجویان ایران
مراسم قرعه‌کشی و معرفی برگزیدگان اولین مسابقه قرآنی مکارم‌الاخلاق امروز شنبه، ۳۱ خردادماه، با حضور محمدحسین حسنی، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مهدی عباسی، سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، در استودیو مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار شد. 
مراسم قرعه‌کشی و اعلام برندگان نهایی مسابقه مکارم‌الاخلاق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد‌دانشگاهی؛ مهدی عباسی سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با اشاره به مشارکت ۲۰۰ نفر از دانشجویان در مسابقه دعای مکارم‌الاخلاق گفت: بعد از دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از دانشجویان و توصیه ایشان بر اهمیت قرائت دعای مکارم‌الاخلاق، به پیشنهاد جمعی از دانشجویان طی ۳۰ شب هر شب یک فراز از این دعا در اینستاگرام منتشر و سؤال مربوط به آن مطرح شد.
همچنین محمدحسین حسنی، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با اشاره به اینکه پشتیبانی از برگزاری این مسابقه برعهده این سازمان بوده است، برگزاری این مسابقه را تجربه خوبی برای هر دو نهاد ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که برگزاری مسابقات در فضای مجازی به ویژه از طریق اینستاگرام ادامه یابد.
در این قرعه‌کشی به پنج نفر از افرادی که بیشترین پاسخ درست را به ارسال کرده‌بودند به قید قرعه و به دو شرکت‌کننده‌ای که توانسته‌اند به هر ۳۰ سؤال مطرح پاسخ درست ارائه کنند نیز بدون قرعه‌کشی جایزه ۲ میلیون ریالی اهدا شد.
رهبر معظّم انقلاب در جریان دیدار رمضانی با جمعی از دانشجویان کشور، دعای مکارم الاخلاق را برای تقویت مبانی معرفتی جوانان بسیار مهم ارزیابی و جوانان را به خواندن این دعا و تدبر در آن دعوت کردند که در این راستا مسابقه مکارم‌الاخلاق توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان برگزار و هر روز یک فراز از دعای ۲۰ صحیفه سجادیه در اینستاگرام منتشر و پاسخ‌ها از همان طریق دریافت می‌شد.
محمد حیدری، فاطمه افشاری، هاجر بهزاد کلاش، سامیار وهاب زاده، محمدعلی عباسی، مهدی عطار و صدیقه عباسی برندگان نهایی این مسابقه می‌باشند.


نظر شما :