مسابقات تخصصی مناظره با موضوع تعاون برگزار می‌شود

۲۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۱ کد : ۱۳۱۳ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی اسلایدر
مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاداندیشی مسابقات تخصصی مناظره با موضوع تعاون؛ فرصت ها و چالش ها را برگزار می نماید.
مسابقات تخصصی مناظره با موضوع تعاون برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی؛ دانشجویان می توانند در قالب گروه های دو یا سه نفره در مسابقات ثبت نام کنند. دانشجویان می بایست از رشته های علوم اجتماعی؛ اقتصاد و مدیریت، علوم سیاسی ودیگر رشته‌های مرتبط باشند. اولویت با دانشجویان تحصیلات تکمیلی است و محدودیتی در رابطه با دانشگاه محل تحصیل وجود ندارد.
مرحله مقدماتی با حضور ۱۰ تیم در دو گروه ۵ تیمی برگزار خواهد شد. تیم‌های یک گروه با تیم‌های گروه مقابل مسابقه خواهند داد. در این مرحله پس از برگزاری ۲۵ مسابقه چهار تیمِ حائز بیشترین امتیاز، به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت. در مرحله نیمه نهایی تا فینال نیز ۵ مسابقه برگزار خواهد شد.
گروه سه نفره‌ای از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در رشته‌های مرتبط یا افراد دارای سابقه فعالیت و مدیریت در حوزه تعاون، داوری مسابقات را برعهده خواهند داشت.
محور و موضوع مناظرات – تعامل تعاونی‌ها با اقتصاد جهانی – افزایش بهره وری در اتاق‌ها، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها – نظام جامع نظارت و ارزیابی اتاق‌ها – کمک به ارتقای سطح کیفی و توانمندسازی اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها – ترویج و توسعه فرهنگ تعاون با استفاده از ابزارها و رسانه‌های عمومی استفاده از ظرفیت‌های قانونی اتاق تعاون برای بهبود فضای کسب و کار می باشد.
 

 


نظر شما :