مدیر سازمان دانشجویان شعبه گیلان خبر داد

بهره‌مندی دانشجویان عضو سازمان از خدمات آموزشی جهاددانشگاهی

۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۸ کد : ۱۵۳۸ شُعَب سازمان دانشجویان
مدیر سازمان دانشجویان شعبه گیلان از بهره‌مندی دانشجویان عضو این سازمان از خدمات آموزشی جهاددانشگاهی خبر داد.

پونه نیکوی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده دانشجویان عضو سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی می‌توانند از خدمات آموزشی و فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی برخوردار شوند و همچنین از سهمیه بن تخفیف خرید کتاب استفاده کنند.
وی افزود: این خدمات شامل ارائه تخفیف در شهریه دوره‌های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی به دانشجویان عضو سازمان تا ۲۰ درصد می‌باشد، علاوه بر این دانشجویان عضو سازمان می‌توانند برای برگزاری جلسات، نشست‌ها و دوره‌های آموزشی متناسب با ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.
مدیر سازمان دانشجویان شعبه گیلان گفت: دانشجویان عضو سازمان که واجد شرایط و صلاحیت‌های لازم امر تدریس باشند، برای تدریس در مراکز آموزشی تابعه در اولویت قرار دارند.
نیکوی با بیان اینکه هدف سازمان دانشجویان گسترش زمینه ارتباط با دانشگاهیان، نخبگان و صاحبنظران علمی و سیاسی جامعه است، تصریح کرد: چهار کانون مفاخر گیلان با هدف تجلیل و تکریم از مفاخر، کانون مهربانان با هدف حمایت از محرومان، کانون دیار پاک با هدف حفاظت از محیط زیست و کانون جهش با محوریت سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان فعال در سازمان دانشجویان گیلان ثبت شده است.
وی خاطرنشان کرد: تمامی دانشجویان استان می‌توانند برای عضویت در این سازمان از طریق درگاه «http://studentcity.ir» اقدام کنند، دانشجویان با عضویت در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی ضمن عضویت در کانون‌های مختلف عضو، می‌توانند از فعالیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی نیز بهره‌مند شوند.

 


نظر شما :