پاکسازی ساحل دریاچه ارومیه

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۲ کد : ۱۶۲۴ باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست
فاز سوم برنامه پاکسازی مدون ساحل دریاچه ارومیه (طرح آب بانان پایدار) با حضور نمایندگانی از باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی برگزار شد. 
پاکسازی ساحل دریاچه ارومیه

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، نماینده باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی در آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: این برنامه در روز جهانی پاکسازی زمین در منطقه‌ای از ساحل دریاچه ارومیه به مساحت ۲۵۰۰ کیلومتر مربع با حضور نمایندگی از موسسات آب بانان نواندیش، پیشتازان اندیشه نو، باشگاه حامیان محیط زیست در آذربایجان غربی و جمعیت جوانان گام دوم ارومیه، ۹۹ برگزار شد.
محمد کوهانی تصریح کرد: با توجه به محدودیت های اعمال شده برای جلوگیری از تجمع و عدم امکان ورود ماشین ها به ساحل دریاچه، این منطقه با دور ماندن انسان ها به منطقه ای تمیز تبدیل شده است اما با حرکت به سمت کناره جاده اثر انسان در این مناطق نمایان می‌شود و از طرفی با توجه به بالا رفتن مصرف پلاستیک، دستکش های یکبار مصرف و ماسک در ایام کرونایی، شاهد افزایش هر چه بیشتر از این قبیل زباله ها در کنار جاده و محل رفت و آمد ماشین ها هستیم.
وی تاکید کرد: این برنامه به دلیل اهمیت بالای رعایت پروتکل های بهداشتی و از طرفی اهمیت غیر قابل انکار حفاظت از محیط زیست و زمین و فرهنگسازی در این زمینه، با حضور تعداد کمی از افراد برگزار شد.
 

 

گزارش تصویری

 

 

 

 

‌‌‌‌


نظر شما :