پایان مرحله مقدماتی مسابقات مناظره دانشجویی تخصصی تعاون

۰۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴ کد : ۱۶۳۴ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی اسلایدر
مرحله مقدماتی مسابقات مناظره دانشجویی تخصصی تعاون پس از ۱۰ روز رقابت با مشخص شدن ۸ تیم منتخب به کار خود پایان داد.
پایان مرحله مقدماتی مسابقات مناظره دانشجویی تخصصی تعاون

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، پس از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات مناظره دانشجویی با موضوع تعاون؛ فرصت ها و چالشها، تیم های جدال احسن و فرهنگ به ترتیب با مجموع امتیازات ۵۹۴ و ۵۳۰ از گروه یک؛ تیم های فراز و فکرت به ترتیب با مجموع امتیازات ۶۶۱ و ۵۹۴ از گروه دو؛ تیم های البرز و آرمان از گروه سه به ترتیب با مجموع امتیازات ۵۲۸ و ۵۷۱ و تیم های سردار جنگل و در سنگر آزادی از گروه چهار به ترتیب با مجموع امتیازات ۶۴۸ و ۵۶۴ به مرحله یک یک چهارم راه یافتند.
«درسیاست گذاری، ترویج فرهنگ تعاون را برگسترش تأسیس تعاونی‌ها باید مقدم دانست.»، «توزیع اقلام اساسی خوراکی باید به بخش تعاونی های مصرف واگذار شود.»، «قوانین مبهم در حوزه اقتصاد تعاون، مهمترین مشکل پیش روی بخش تعاون است.»، «تعاونی ها به ارتقاء مردم سالاری در ایران کمک کرده اند» و «بهترین روش مهار انحصار طلبی شرکت های خصوصی بزرگ گسترش تعاونی هاست.» از جمله گزاره های مرحله مقدماتی بود.
داوری این مسابقات را گروه سه نفره‌ای از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در رشته‌های مرتبط یا افراد دارای سابقه فعالیت و مدیریت در حوزه تعاون، بر عهده داشتند.
مرحله یک چهارم این مسابقات از چهارشنبه دوم مهرماه به صورت مجازی و تا هفتم مهر ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان جهت دریافت متن مناظرات می‌توانند به سایت سازمان دانشجویان به نشانی isojd.ac.ir و جهت دیدن فیلم کامل مناظراته به صفحه اینستاگرام مرکز گفتگو,مناظره و آزاداندیشی به نشانی irandebate مراجعه فرمایند.
مناظره دانشجویی تخصصی تعاون توسط مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاداندیشی، با حمایت معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است.
 

کلید واژه ها: مناظره مناظره دانشجویی


نظر شما :