معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان خبر داد:

داوری مسابقات مناظره با توجه به توانایی تیم‌ها در استدلال و بیان

۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹ کد : ۲۰۲۳ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در این استان گفت: مسابقات ملی مناظره فرصتی برای یادگیری است؛ بنابراین به توانایی تیم‌ها در استدلال و بیان آن در داوری‌ها توجه می‌شود.
داوری مسابقات مناظره با توجه به توانایی تیم‌ها در استدلال و بیان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی حمید مرادی تصریح کرد: این مناظرات با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار "مناظره، فرصتی برای یادگیری" توسط جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: به منظور ارتقاء فرهنگ گفت‌وگو و بسط و گسترش مباحثه مستدل، اخلاقی و منطقی و تعالی نشاط علمی در محیط‌های دانشگاهی، مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران هر سال توسط مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و واحدهای متقاضی در سراسر کشور (جهاد دانشگاهی و غیر آن) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در هفته دوم بهمن ماه در سطح دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود، ادامه داد: دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاه‎های استان می‌توانند با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی واحد استان خراسان جنوبی نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.
مرادی افزود: بر اساس آیین‌نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی خواهد بود که هر گروه شامل چهار دانشجو است که دو نفر از آن‌ها در سخنوری و فن بیان تخصص دارند و دو نفر دیگر وظیفه تحقیق و پژوهشگری را بر عهده خواهند داشت.
وی یادآور شد: در این مسابقات، تیم‌ها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و تیم‌های اول تا سوم این دور از مسابقات، ضمن تجلیل، به مرحله منطقه‌ای راه خواهند یافت.
 

کلید واژه ها: مناظره دانشجویی


نظر شما :