جامعه هدف طرح محرومیت زدایی مهرباران دانش آموزانی است که امکانات استفاده از کلاس‌های آنلاین و مجازی را ندارند

۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۵ کد : ۲۰۳۷ شُعَب سازمان دانشجویان مهرباران
مدیر اجرایی سازمان دانشجویان واحد گلستان با اشاره به آغاز طرح محرومیت زدایی مهرباران با موضوع آموزشی وتربیتی شهید عاطفی نژاد گفت: بسیاری از دانش آموزان استان که دسترسی به اینترنت و امکانات استفاده از کلاسهای آنلاین و مجازی را ندارند جامعه هدف این رویداد جهادی و خدا پسندانه هستند.
جامعه هدف طرح محرومیت زدایی مهرباران دانش آموزانی است که امکانات استفاده از کلاس‌های آنلاین و مجازی را ندارند

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، علیرضا سعیدی گفت: این طرح در قالب اردوهای جهادی "مهر باران" به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد استان گلستان و بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با هدف آموزش در مناطق محروم حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده و کم برخوردار استان گلستان برگزار می گردد.
وی افزود: در کنار آموزش دانش آموزان برنامه های تربیتی و همچنین بسته های فرهنگی نیز به منظور تشویق و دلگرمی آنان در نظر گرفته شده است.
در ادامه علمشایی دبیر اجرایی این طرح و عضو سازمان دانشجویان خاطر نشان کرد: طرح مذکور از امروز ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۹ شروع شده و با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل توانمند دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در مناطق محرومی که توسط اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شده است مشغول به تعلیم و تربیت می شوند.
وی گفت: در اجرای طرح آموزشی و تربیتی شهید عاطفی نژاد رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی اعلام شده از طرف وزارت بهداشت را در اولویت قرار خواهیم داد.
وی تصریح کرد: ارگان های مختلفی از جمله بسیج دانشجویی سپاه استان، اداره ارشاد اسلامی و … در طرح یاد شده همکاری داشتند.
مراسم افتتاحیه‌ی طرح محرومیت زدایی مهرباران با موضوع آموزشی و تربیتی شهید عاطفی نژاد روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه در سالن همایش استاد شکوهی پردیس امام خمینی (ره) دانشگاه فرهنگیان استان گلستان برگزار شد.
یادآور می شود این رویداد در مرحله اول به مدت ۶ هفته در مناطق و مدارس معین شده اجرا خواهد شد.


نظر شما :