سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام در مرحله استان نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی

۰۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵ کد : ۲۰۴۸ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از آغاز ثبت نام مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانگشاهی، الهام آزادزاده با اشاره به اینکه مناظرات دانشجویی هرساله با استقبال خوبی از سوی دانشجویان در استان برگزار می‌شود تصریح کرد: برگزاری این مسابقات فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ گفت‌وگو براساس دلایل مستحکم و علمی در بین نسل جوان است و با توجه به شرایط موجود در جامعه نیاز است که آداب گفت‌وگوی هدفمند گسترش یابد.
وی با بیان اینکه شرکت در مسابقات ملی مناظره برای علاقه‌مندان به صورت رایگان خواهد بود، اظهار کرد: دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در مسابقات مناظره باید تیم‌های چهار نفره تشکیل دهند و پس از قرعه کشی تیم‌ها، موضوعات هر تیم برای انجام مناظره، اعلام می‌شود.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی با اشاره بر اینکه مهلت ثبت نام در این مسابقه تا ۱۵ آذر ماه سال جاری است، افزود: با توجه به شیوع کرونا، مسابقات مناظره در سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود.
وی در رابطه با امتیازات شرکت در این مسابقات، بیان کرد: اهدای جایزه نقدی به تیم برتر، بهره‌مندی از تخفیفات ویژه دوره‌های آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی، راهیابی تیم برتر به مسابقات منطقه‌ای و اهدای گواهی حضور به تمام شرکت کنندگان در مسابقه از جمله امتیازات شرکت در این مسابقه است.
آزادزاده گفت: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می توانند به آیدی Mo_sepideh در تلگرام مراجعه کنند.
 

کلید واژه ها: مناظره


نظر شما :