برگزاری وبینار تخصصی «دانشجو، دانشگاه و مسئولیت‌های اجتماعی و سیاسی»

۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۷ کد : ۲۰۶۸ شُعَب سازمان دانشجویان
مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان اردبیل، گفت: وبینار تخصصی «دانشجو، دانشگاه و مسئولیت‌های اجتماعی و سیاسی» از طریق فضای مجازی و آنلاین در اردبیل به مناسبت روز دانشجو برگزار خواهد شد.

ابراهیم عزیززاده، مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان اردبیل، گفت: وبینار تخصصی «دانشجو، دانشگاه و مسئولیت‌های اجتماعی و سیاسی» از طریق فضای مجازی و آنلاین در اردبیل به مناسبت روز دانشجو، به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان اردبیل و همکاری مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، ۱۶ آذر‎ماه، ساعت ۱۰ صبح، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این وبینار تخصصی با تدریس سید محمد هاشمی تروجنی، رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی و پرویز پرزور عضو هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی و مسئول بسیج دانشجویی استان، برگزار خواهد شد و همه علاقمندان به خصوص جوانان و دانشجویان به صورت رایگان می‌توانند در این وبینار تخصصی مجازی شرکت کنند.
عزیززاده تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه، می‌توانند به نشانی amjad.jde.ir/ar، نام جلسه A فرهنگی مراجعه کنند و با نام کاربری نام و نام خانوادگی شرکت‌کننده و با رمز عبور ۹۹۴۵ وارد کارگاه شوند.
 


نظر شما :