تخفیف خرید محصولات فرهنگی در روز دانشجوی کرونایی

۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۶ کد : ۲۰۶۹ شُعَب سازمان دانشجویان اسلایدر
سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، در راستای انجام ماموریت خود، در سطوح متفاوت نسبت به فراهم آوردن تخفیف خرید محصولات فرهنگی برای دانشجویان عضو این سازمان اقدام نموده است که جهت دریافت کد اختصاصی، باید به پنل کاربری عضویت خود در سازمان دانشجویان studentcity.ir مراجعه نمایند.
تخفیف خرید محصولات فرهنگی در روز دانشجوی کرونایی

سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا
نماوا یک سامانه نمایش درخواستی اشتراکی ایرانی آنلاین برای پخش فیلم و سریال است که توسط آن به سریال‌ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی دسترسی خواهید داشت.


تخفیف ۱۵ درصدی خرید از فروشگاه اینترنتی کتاب وب
کتاب وب اولین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران است که کار فروش کتاب را با شعار ارسال رایگان کتاب به تمام نقاط کشور آغاز کرد. کتاب وب قصد دارد کتاب‌های مورد نظر شما را در هر کجای ایران که هستید در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برساند.

دوهزار کد رایگان خرید اشتراک و کتاب از مرجع کتاب‌های صوتی نوار
نوار، اولین اپلیکیشن قانونی کتاب صوتی، سریال صوتی، خلاصه کتاب و پادکست و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محتوای صوتی در ایران است. نوار همواره با جدیدترین کتاب‌ها، سریال‌ها و خلاصه کتاب‌های صوتی و همینطور بهترین پادکست‌ها به روز می‌شود.
همچنین سرویس اشتراک نوار، به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه، همواره به تمامی محتواهای جدید دسترسی داشته باشید.

کد ۳۰ درصدی برای خرید کتاب از نشر اطراف
نشر اطراف، ناشر تخصصی کتاب‌های روایت و قصه گویی است که از سال ۹۶ به مدیر مسئولی نفیسه مرشد زاده داستان نویس و سردبیر اسبق همشهری داستان کار خود را آغاز کرده است.
نشر اطراف خط مشی خود را بر انتشار نمونه‌هایی از آثار قابل تأمل همه‌ی گونه‌های روایت قرار داده است و می‌کوشد نشان دهد چرا و چگونه قصه‌ها و روایت‌ها در سرنوشت فردی و جمعی ما تأثیر می‌گذارند.

۲۰ درصد تخفیف برای کتاب‌های انتشارات جهاددانشگاهی و ۱۵ درصد برای سایر کتاب‌ها
سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، به عنوان یک نهاد فرهنگی، علاوه‌بر فعالیت‌های گوناگون فرهنگی در بخش توزیع کتاب و تأمین منابع درسی مورد نیاز دانشجویان نیز فعالیت گسترده‌ای داشته است.
از ابتدای تأسیس جهاددانشگاهی، کوشیده است با اره‌اندازی فروشگاه‌های کتاب در سطح واحدها این مأموریت را به نحو مطلوب به انجام برساند. تا کنون واحدهای جهاددانشگاهی با ۱۶ کتاب فروشی در عرصه توزیع کتاب دانشگاهی و محصولات فرهنکی فعالیت دارند.

کد تخفیف ۱۰ درصدی یونی‌بوک
برند یونی بووک زیر مجموعه شرکت آدرینا جویان دانش با هدف حمایت از دانشجویان کشور با راه اندازی درگاهی برای خرید کتاب‌های دانشگاهی و سایر کتاب‌های عمومی که با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت بازار عرضه می‌شود و همچنین تعدد شعبات در سطح شهر که موجب سهولت دریافت و پایین‌تر آمدن قیمت ارسال می‌شود؛ راه اندازی شد.

تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی فروشگاه کتاب طاقچه
طاقچه یک فروشگاه آنلاین کتاب الکترونیکی و صوتی است که علاوه بر کتاب، مجله و روزنامه نیز در آن منتشر می‌شود. طاقچه این کتاب‌ها را با همکاری ناشران و با رعایت حق تکثیر، به صورت قانونی روی اپلیکیشن و سایت منتشر می‌کند.
دانلود و نصب اپلیکیشن طاقچه رایگان است. شما می‌توانید با درست کردن یک حساب کاربری، کتاب‌هایتان را در سه دستگاه مختلف همراه داشته باشید و بخوانید.


نظر شما :